"האח הגדול" פרק 14: ההדחה הלא מפתיעה של רות

אמלי והוורידים עשו טובה ענקית לחגית, אבל אם נמשיך לאבד נשים בבית בקצב הזה, נישאר עם מסיבת נקניקיות. ואתם יודעים מי תשמח מזה

רות היא המודחת השלישית מבית האח הגדול
רות היא המודחת השלישית מבית האח הגדול
2 בפברואר 2020

חשבתי שאחרי שדיירי הבית פשטו את תחפושות מוצרי המזון, לא נראה עוד קרבות אוכל משמעותיים בבית, אבל הפרק ששודר אתמול (שבת) נגע כולו בריבים קולינריים שלא היו מביישים תחרות בישול. התקציב הנכסף, עבורו הרימו הדיירים חביות XL בגודל XXL (וגם ערבבו את הבית עם הדחה גלויה), לא ממש מספיק, והמלחמות בין מחנה המעשנים למחנה האכלנים (?) מתלהט כבר בערב שלפני ישיבת התקציב. כל מה שעשה הניסיון לתכנן מראש כדי להימנע מריבים בזמן אמת היה לתת פור לריבים שגם ככה היו מתעוררים, וכל מה שהשתנה הוא שדיירי הבית הלכו לישון מרירים מראש.

אחרי מלחמות הלילה, תקוה ניסתה בחינניות/שקרנות להרים לעצמה יום הולדת, בתירוץ שהיא רק מנסה להרים את הבית מהאווירה המבאסת. אם יש משהו שלמדתי בחיי, זה לא להאמין בחיים למי שמכריז בגאון שהוא "לא נשבע לעולם". דיירי הבית נפלו בפח, בערך, ותקוה קיבלה זר פרחים מזוייף (כיאה ליום הולדת מזוייף) וצלחת מלאה במאכלים שאני לא רוצה להגיד כמו מה הם נראו, אבל חגיגי זה לא היה. מניח שזה מה שקורה כששולחים שני אשפים קולינרים כמו חגית וגדי לארגן צלחת יום הולדת. אגב, יש מצב שעד עכשיו גדי לא הבין שתקוה עבדה עליו, מה שאמור להרגיע אותה בנוגע למתיחת המגפון מהשבוע האחרון. בשלב הזה תקוה יכולה לעבוד על גדי שהוא הודח בסודיות, והוא יעלה בעצמו ובשירה טורקית במעלה המדרגות.

הריב של אמלי וליאור. לא יכול היה לחכות ליום שאחרי?
הריב של אמלי וליאור. לא יכול היה לחכות ליום שאחרי?

>> כל מה שקרה בפרקים הקודמים

גם יום הולדת מזוייף לא היה יכול למנוע את הצעקות הכי רועמות שנשמעו בבית עד כה מ… אמלי?! באמת? הלחשנית הסודית של ירדן? אמלי המשיכה את רצף העקיצות שלה לעבר חגית ואז עברה לצווח על ליאור רשימת מכולת כאילו היא דמות במלודרמה ישראלית משנות ה-90. אחרי ששלפה את כל הוורידים שלה ממעמקי הבוטוקס, ליאור ניסה לצאת גדול ולהתנצל, אבל בעצם פשוט ניגש לחבק אותה בו בזמן שהוא מפיל עליה את האשמה ("יצאת מפרופורציה"). תכסיס יפה מצד ליאור, אבל לאמלי כנראה נשארו כמה ורידים נוספים שרצו לככב לנו על המסך, כי לא עבר זמן רב לפני שחגית שוב חטפה ממנה, והפעם – אחרי אינספור פרומואים – קיבלנו את המופע המלא.

האמת? חגית צריכה לקום הבוקר ולהגיד לאמלי תודה. בהינף פרק אחד היא גם מצאה את הקול שלה, עמדה על שלה וקיבלה את גלגל ההצלה לו נזקקה נואשות. אני לא אתפלא אם אגלה שבפתיחת הפרק היא הייתה בפיגור מאחורי כל שאר המועמדים להדחה, אבל הפרק הזה גרר אמפתיה והערכה חדשה לאישה שעד כה רוב מה שלמדנו על אישיותה זה שהיא אוהבת נקניקיות. אגב, אם חגית לא יוצאת מבית האח לקמפיין בזוגלובק אני נקניקיה. האישה כל כך נאמנה למאכל הנלוז עד שהיא מוכנה לשרוף את הבית אם לא ידאגו לה לאספקה רציפה, ותכלס זה גרם לי לראשונה להתחיל להעריך אותה. אפילו גדי ויתר בסוף על עקרון הלא לפנות כלים שלו.

חגית. המרוויחה הגדולה של הריב על התקציב
חגית. המרוויחה הגדולה של הריב על התקציב

מי שיצאה נפסדת מכל הסלט הזה היא דווקא אהובתנו רות. קשה לומר שזה באמת מפתיע, שכן רות לא הצליחה להציג מספיק ממי שהיא, ובשל כך נפלה לקטגוריה הלא רצויה של אנשים שלא מעוררים אצל הצופים מספיק רגש, חיובי או שלילי. ברור לכולנו שחגית הייתה אמורה לעוף לפניה, ואפילו אמלי, אבל בעוד הן הרוויחו מפרק שהתמקד כולו בריב (כן, גם אמלי. אמוציות מעוררות חיבור), רות שקעה בפרקים האחרונים אחורה, ויש סיכוי לא קטן שסיפור הריב עם יוסי התנקם בה. לא נורא, לפחות כל טוויטר יוכל להפסיק לצפות (אתם יכולים להתעדכן בהכל ממש כאן! טיהי!). מה שכן, מכיוון שרות היא האישה השלישית לצאת מהבית, מאגר האסטרוגן הביתי מתרוקן, ואט אט אנחנו נשארים עם מסיבת נקניקיות. אתם כבר יודעים מי בוודאי שמחה מזה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"