"האח הגדול" פרק 20: כך ישפיעו הדיירים החדשים על הבית

כל דייר ודיירת חדשים קיבלו כמה כפתורים ללחוץ עליהם, ועכשיו נותר לראות אם הימורי ההפקה יצליחו: המבחן של ליאור, אסיף וירדן מתחיל עכשיו

גרעין הדיירים הוותיקים (מתוך "האח הגדול")
גרעין הדיירים הוותיקים (מתוך "האח הגדול")
16 בפברואר 2020

זה כבר ידוע שעד היום, דייר שנכנס באמצע העונה מעולם לא זכה במיליון, והפלא ופלא, גם בעונה הזו זה לא יקרה. ששת הדיירים החדשים הם… לא יודע, לא בטוח מה שחיכינו לו. במידה רבה, הם מתפקדים יותר כדמויות ריאקציונריות למתמודדים הדומיננטיים בבית, תגובת נגד מיידית, תפורים למידותיהם כדי ללחוץ בדיוק על הכפתורים הנכונים. אבל לפני שנגיע לנכנסים החדשים, בואו נעשה סדר במה שקורה בבית, שזה המון רכילות עסיסית.

כצפוי, מסיבת הוולנטיין רוויית האלכוהול הייתה רגע משחרר עבור הדיירים ששרדו חצי עונה, וגם אם לא באמת הביאה רגע שיא רווי תשוקה, בהחלט נתנה להם לשחרר קיטור. לפחות נראה שזה מה שאדם עשה, כי אין לי דרך אחרת להסביר את צעדי הריקוד שלו, שהזכירו יותר מהכל חגיגות בר מצווה. ובינתיים על הספה, ליאור מתכנס בעמדה האהובה עליו, בחסות תקוה. האמת שמאז שהוא התרחק מירדן, הטונים שלו הונמכו, לטוב ולרע. הוא עדיין מעניין, מרכזי ותזזיתי, אבל יותר מפוקס. בבית האח זה לא בהכרח דבר חיובי, שכן הפיוז שלו היה חלק ממה שעזר לו להתבלט עד עכשיו.

מסיבת בר המצווה של אדם. מותר לו אלכוהול?
מסיבת בר המצווה של אדם. מותר לו אלכוהול?

>> כל מה שקרה בפרקים הקודמים

שאר דיירי הבית מאוד מעורבים בזוגיות הלא מתרקמת שלהם. יוסי ממשיך להשקיף מהצד, אסיף שולף מהם סקופים, ירדן שומעת הכל, מתעצבנת בחדר האח ואז הולכת לרקוד עם אדם כדי לגרום לליאור לקנא. נו, כנראה שזו באמת מסיבת בר מצווה. אני עדיין מאמין שעם כל האהבה בין תקוה לליאור, כלום לא הולך לקרות. לא כי ליאור לא נמשך לתקוה (קלישאת ילד עשירים שיצא רק עם ילדות מהבין תחומי), אלא כי תקוה זהירה, גם בנוגע לענייני הלב ובמיוחד בנוגע לענייני הבית. היא אמנם תשמור על ליאור עם כניסת הדיירים (והו, כמה שהיא תצטרך), אבל לא תעצור אותו אם יחליט להתלטף עם דיירת חדשה.

תקוה וליאור. מתוקים שלנו
תקוה וליאור. מתוקים שלנו

המועמדת הטבעית היא, כמובן, נעם – האקסית של ליאור. לא ההיא, המיתולוגית. אקסית אחרת, בערך. כלומר, הם יצאו פעם. אולי הוא עשה לה לייק. נעם גורדה מתחתית החבית, ניסיון קצת נואש לערער את ליאור, שאמנם עבד נהדר עם הכניסה שלה (ליאור נחנק, ומיד רץ לדבר עם האח), אבל לא הולך להקשות עליו לאורך זמן. בואו, זה אולי מפתיע להיתקל במישהי שנפנפת בעבר, אבל יום-יומיים בפינת הסיגריות והיא לא מושכת אותו יותר, בדיוק כמו ירדן.

הכירו את נעם לוי, בת 22 מגני תקווה, סטודנטית לחינוך מיוחד ומורה מחליפה. רווקה מחפשת אהבה וברזומה שלה היסטוריה קצרה עם הדייר ליאור דואק.

פורסם על ידי ‏האח הגדול‏ ב- יום שבת, 15 בפברואר 2020

מי שאמורים להדאיג את ליאור הרבה יותר הם הגברים שנכנסו לבית. פול טשריאן, מטר שמונים ומשהו של טסטוסטרון ארמני (ונוצרי!), שאולי זיהיתם מ"נינג'ה ישראל", בא כדי להילחם ואולי לרוץ רונדלים עם ניר. כפיר כהן, מנהל גלריה עם שורשים בתימן לא בא רק בתור קריקטורה של פוטנציאל רומנטי עבור ירדן, אלא גם טוען שהוא יותר דומיננטי מליאור, ושהוא בא להשתלט על הבית. במקרה שלו, בין אם עם ירדן או ליאור, הולכים לעוף ניצוצות.

הכירו את פול טשגיאן, בן 26 מחיפה, רווק והבעלים של חדר כושר ועסקי ספורט. מגיע ממשפחת פיטנס שבה ספורט הוא הפתרון להכל. פול…

פורסם על ידי ‏האח הגדול‏ ב- יום שבת, 15 בפברואר 2020

אודליה סוויסה, שכבר הייתה בכמה תוכניות ריאליטי בעבר (האחרונה הייתה "בואו לאכול איתי"), היא המקרה הכי שקוף של תחליף אמלי. היא באה להיות אמא לבית, ותחזיק מעמד כמה שבועות רק בזכות העובדה שהיא תבשל לבית, כל עוד יצליחו לסבול את השירה שלה. טוב, אם הם התרגלו לגדי, הם יכולים לעמוד בהכל. שירלי, שדווקא נראית כמו מתמודדת מעניינת שהייתה יכולה לתפוס יותר תשומת לב בראשית העונה, היא התקווה של אסיף, לא רק מבחינה רומנטית. הוא לא ממש התאושש מאז עזיבת רות, ואחרי שהיה קצת מבודד הוא ישמח לכל אדם חדש שיסכים לבהות לו בעיניים. עכשיו התחיל המבחן האמיתי למערכת היחסים שלו עם מעיין, אבל בכנות, אני לא מאמין שמשהו באמת יתפתח שם. אולי ידידות טובה.

הדייר הראשון נכנס עכשיו לבית האח הגדול בשידור חי בערוץ 13, באתר ובאפליקציית 13 >>> https://13tv.co.il/live/

פורסם על ידי ‏האח הגדול‏ ב- יום שבת, 15 בפברואר 2020

אה, ויש גם את אלון, עו"ד פלילים שנראה כמו רוגל אלפר אחרי דיאטה רעה ובא לריב עם חגית ולזכות בליבו של ניר. סליחה, בעצם הפוך. אלון, כך אני מהמר, הולך להשניא את עצמו מהר מאוד על רוב דיירי הבית, ועשוי להיות נקודת החולשה של ליאור, אסיף ותקוה. תהיו בטוחים שדווקא לניר וחגית הוא לא הולך להזיז. הדיירים החדשים הם רענון נחמד והם ישנו מעט את הדינמיקה בבית, אבל אחרי שבועיים, כשהם ישקעו בבית, מה יישאר מזה? אני מאמין שהם יהיו אבני בניין לחבורה החדשה של ירדן, שאיבדה את כל חבריה בהדחות. כלומר, כולם חוץ מאדם, אבל מי בכלל סופר את אדם? בטח לא היא, ובטח לא כשכפיר נכנס לבית.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"