עכשיו זה רשמי: עונה 4 של "יורשים" תהיה גם האחרונה

ג'רמי סטרונג בתור קנדל רוי בעונה 3 של "יורשים"
ג'רמי סטרונג בתור קנדל רוי בעונה 3 של "יורשים"

השמועות לגבי סוף הסדרה החלו השבוע, כחודש לפני עליית העונה החדשה, כאשר כוכב הסדרה ג'רמי סטרונג, שמגלם את הבן המתוסבך קנדל רוי, כבר רמז בראיון ל-GQ שהוא כבר מוכן לפרידה מהדמות

21 בפברואר 2023

הסדרה הכי טובה בטלוויזיה – כן, אנחנו מדברים על "יורשים", כמובן – עומדת להסתיים בתום ארבע עונות בלבד. יוצר הסדרה ג'סי ארמסטרונג אמר בשיחה עם הניו יורקר שהעונה הרביעית תהיה גם האחרונה. "אתם יודעים, המילה 'יורשים' מבטיחה משהו", הוא אמר. "אף פעם לא חשבתי שזה ימשך לנצח", והסביר שהוא רצה "לעשות משהו שלם ולסיים חזק".

השמועות על כך ש"יורשים" תסתיים העונה החלו מוקדם יותר השבוע, כאשר כוכב הסדרה ג'רמי סטרונג, שמגלם את הבן המתוסבך קנדל רוי, רמז כך בראיון גדול שניתן למגזין GQ. "סטרונג צילם בינואר את שני הפרקים האחרונים של העונה, שיכולים להיות הפרקים האחרונים של הסדרה, נקודה", נכתב בכתבה. בהמשך סטרונג בעצמו מדבר על הפרידה מקנדל: "זה ירגיש כמו מוות, במובן מסוים", הוא אמר למראיין בטון הדרמטי הטיפוסי שלו. "אני מקנא בחופש פשוט לירות את עצמי מכל מיני תותחים. לפעמים קנדל מרגיש כמו אותו תותח, שוב ושוב… כשהייתי צעיר, ראיתי את העתיד כמו דרך כוונת. אני כבר לא מרגיש ככה. יש לי תחושה של 'מה עכשיו?' שאין לי תשובה עליה".

ההצהרה הזו הצטרפה לשלל הצהרות שנעשו על ידי כוכבי ויוצרי הסדרה לאורך השנים על כך שאין להם כוונה להמשיך אותה לנצח. בראיון שניתן במהלך שידור העונה השלישית, בריאן קוקס (לוגן רוי) אמר שהסדרה כנראה תסתיים אחרי העונה החמישית; גם המפיקה ג'ורג'יה פריצ'ט סיפרה לפני כשנתיים שהסדרה תסתיים אחרי חמש עונות, אף שהתכנון המקורי של היוצר ג'סי ארמסטרונג היה אכן לסיים אותה בתום ארבע.

העונה האחרונה של "יורשים" הסתיימה, כזכור, בעוד שינוי דרמטי של שדה הקרב המשפחתי על השליטה בתאגיד וייסטר-רויקו: האחים והאחות רוי (קנדל, רומן ושיב) מצאו את עצמם, לשם שינוי, באותו צד – כשבצד השני, לוגן, פטריארך המשפחה הדיקטטורי, הדיח אותם מהמקומות שלהם בדירקטוריון החברה כששינה את הסכם הגירושים שלו עם אימם. הטיזרים המעטים ששוחררו עד כה מהעונה מרמזים על מלחמה כוללת בין הצדדים – אז במובן מסוים, בשביל "יורשים" זה עסקים כרגיל.