בשליחות שירי ושות': הפעם בדקנו את המשלוחים של האן תאי

למסדרונות טיים אאוט גונבה שמועה שיש מסעדה אינטרנטית חדשה שמתמחה באוכל תאילנדי מהשורה הראשונה: בית אוכל תאילנדי. נשמע מבטיח. לא בזבזנו זמן מיותר והזמנו. התוצאות לפניכם

בשליחות שירי ושות'
בשליחות שירי ושות'
28 במרץ 2018

כשהשות' לארוחה עודכנו שהם עתידים לאכול היום משלוח מהאן תאי הם טענו שזה נשמע כמו תחילתה של הטרדה מינית. מסתבר שהנטאי הוא כינוי לפורנו מנגה יפני, ובכלל המילה היפנית לפרברטי, ככה שדי מתוחכם וקינקי מצד מסעדה אינטרנטית לבחור בשם כזה. באתר מוסבר שהמסעדה נוסדה על ידי שף תאילנדי מקצועי, שזה בכלל סטארט אפ, לפתוח מסעדת שף בלי שף ובלי מסעדה.

ההזמנה | הבטחתם יונה

עוד מבטיחים באתר, שהעובדה שמזמינים רק דרך האתר מביאה לקולינריה איכותית במחירים אטרקטיביים, והזמנה און ליין חוסכת זמן, ושירות המשלוחים מהיר ביותר. בעידן הנוכחי של המטבחים הפתוחים, שמאפשרים לסועדים לבחון ניקיון, טריות ומקצועיות בעבודה, לא בטוח איך מקיימים מערכת יחסים עם מסעדה וירטואלית בלי קורטוב של חשדנות. האתר עצמו לא היה הכי ידידותי לטעמנו, אבל יאללה סוואדיקה מזמינים.

לוחות זמנים | לא קוויקי ולא נעליים

בפורפליי באתר הבטיחו שירות מהיר (70-90 דקות תלוי במיקום שלכם). בפועל השלמנו הזמנה בשעה 13:17, שתי דקות מאוחר יותר התקשרו להגיד לנו שאין סלט סום טאם.  התחייבו להגיע עד 14:32 שזה ממש לא כזה מהיר, והגיעו ב 14:48, שזה לא באמת קוויקי.

המארז | הכרנו ברשת

קופסאות פלסטיק לכל מנה, ולאורז בנפרד, בשקית צ'ופ סטיקס ומפיות. לא פינקו, לא השקיעו, ולא התנצלו על האיחור. סגנון קצת מנוכר ומתאים להיכרות דרך הרשת.

המנות | בלתי מספיק

אחרי שנפל סלט הפפאיה, שמחנו שיש רפרנס מובהק אחר להשוואה לתאילנדיות אחרות בעיר. הפאד תאי אטריות אורז עם עוף, טופו או שרימפס (39 ₪) (בחרנו טופו), כלל בצל ירוק, בוטנים, גזר, שום, כרוב, ביצה, כוסברה ופלח לימון. הוא היה מתוק במיוחד ונלוותה לו בת טעם עזה למדי של פישסוס. התוצאה בסדר מינוס.

סלט פפאיה, לא זכינו לטעום. צילום: האן תאי
סלט פפאיה, לא זכינו לטעום. צילום: האן תאי

מנת הביף נא-פק חריף טופו עם אורז מאודה (49 ₪) הכילה נתחי בצל שהוקפצו קלות, צ'ילי, רצועות ג'ינג'ר, עלי קפיר ליים והגיעה עם קופסית של אורז מאודה. זאת היתה מנה נחמדה, אבל קצת מונטונית מכדי לצרוך מנה כזאת לבד. החריפות המובטחת בכלל לא התממשה פה, זאת אפילו לא הייתה מנה פיקנטית. לא גמרנו.

ביף נאה פק, אכן נאה, פיקנטית לא. צילום: האן תאי
ביף נאה פק, אכן נאה, פיקנטית לא. צילום: האן תאי

מנת הפורק קאו פט (39 ₪) הכילה אורז, ביצה, בצל ירוק, בתערובת תבלינים מהסוג הנפוץ בנודליות, ופיסות של בשר חזיר מוקפצות שהגיעו עם האורז. זאת הייתה מנה חביבה, מתובלת בנדיבות, החזיר היה פריך מבחוץ אבל טיפה צמיגי מבפנים, מה שהשרה תחושה של מנה מאוד בייתית, אבל קצת יקרה מידי בשביל התמורה. בטח אם מוסיפים 20 ₪ דמי משלוח ומייבשים אותנו בכזאת המתנה ממושכת.

קאי פק חזה עוף טמפורה וקמח מוקפץ, עם קוביות בצל לבן, פלפל, גזר, ואפונה, מנה חריפה המוגשת עם אורז מאודה (39 ₪) הייתה האכזבה הגדולה של ההזמנה. אמנם ביקשנו את המנה הספציפית הזאת לא חריפה, אבל היא לא רק הייתה תפלה, גם הציפוי של העוף לא היה בפריכות טמפורה אלא בריריות רטובה מהתערובת. המנה הגיעה בלי פלפל, בלי גזר ובלי אפונה. רק המון המון המון בצל בהרבה יותר מידי רוטב חמוץ-מתוק. מאכזב.

חמוץ-מתוק- מאכזב. קאי פק עוף. צילום: האן תאי
חמוץ-מתוק- מאכזב. קאי פק עוף. צילום: האן תאי

המנה הטבעונית. (39 ₪) הייתה כנראה ההברקה של האן תאי. נתחי טופו אפויים ומטוגנים למחצה בקמח תופח עם רצועות פלפל ירוק, שום כתוש, שעועית ירוקה ונבטים ברוטב טריאקי מתקתק. מנה פחות מונוטונית מהשאר, עם מגוון מרקמים וטעמים, מנה סבירה פלוס. אכן, טבעוניות נהנות יותר.

הטבעונית שהפתיעה, האן תאי. צילום: האן תאי
הטבעונית שהפתיעה, האן תאי. צילום: האן תאי

דברו במספרים

זמן הגעה: לא עומד בהתחייבות: 0
כמה טעים לנו: 5
מצב הצבירה של האוכל: 8.5
סכו"ם רטבים ופינוקים: 4
מצב הקריסה לשנ"צ: 5

בשורה התחתונה

כמה זה עולה לנו: 225 ₪, כולל 20 ₪ דמי משלוח
מסקנות: נשאיר את ההאן תאי לסרטים המצוירים

 

האן תא .hanthai.co.il