Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מותג האפי סוקס מגיע לסטורי עם פרויקט צבעוני וכיפי

מותג הגרביים השבדי האפי סוקס עושה כבוד לגיבורי הסטייל של תל אביב

Local Hero. צילום: אורית פניני
Local Hero. צילום: אורית פניני
2 בנובמבר 2016

כפות הרגליים הן הבסיס ליציבה נכונה, ובחוגים אופנתיים מסוימים הן גם הבסיס למלתחה כזאת. מותג הגרביים השבדי Happy Socks, שאוחז באותה אידיאולוגיה, מציג את Local Heroes – פרויקט שיתופי וכיפי שנחת השבוע בחנות הדגל של סטורי במתחם שרונה. במסגרת הפרויקט חברו אנשי המותג למעצבי אופנה, צלמים, מאיירים, אמנים, שפים ושאר אושיות יצירתיות שנולדו עם כפית של סטייל בפה וביקשו מהם לעצב סדרת גרביים צבעונית ומשמחת. ב־15 המדינות המשתתפות כלולה גם מדינת תל אביב, ולתפקיד הגיבור המקומי לוהק הכוריאוגרף והפרפורמר אוריאל יקותיאל.

בחנות בשרונה מוצגת גם תערוכת צילומים מאת הצלמת אורית פניני שתיעדה גיבורים עירוניים נוספים בגרביים האהובים עליהם, בהם השף ישראל אהרוני, השחקנית נלי תגר, שאול מזרחי ממועדון הבארבי ואנסמבל בת שבע.

האפי סוקס. צילום: יח"צ
האפי סוקס. צילום: יח"צ

אך עם כל הרספקט גולת הכותרת האמיתית של הפרויקט היא הקולקציה שיצרה איריס אפל. מעצבת הפנים בת ה־95 מניו יורק הוכתרה מזמן כגיבורת סטייל ואפילו הונצחה בסרט דוקומנטרי המוקדש כולו לסגנונה הססגוני ("אייריס", 2014). אפל העתיקה אל הגרביים את תפיסת עולמה ההומוריסטית ושילבה בהם הדפסי ארנבונים, טווסים, פסים, משבצות ועוד שלל אלמנטים שעושים נעים ברגליים.

Happy Socks,י49 ש"ח, להשיג ברשת סטורי

Local Hero. צילום: אורית פניני
Local Hero. צילום: אורית פניני
רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!