Cloth: האפליקציה שתעזור לכם להתאים אאוטפיט למזג האוויר

אפליקציה חדשה בשם Cloth תעזור לכם לפשט את דילמת בחירת האאוטפיט בבוקר ותציע קומבינציות מהמלחתחה שלכם, מותאמות לתחזית מזג האוויר

אפליקציית Cloth. צילום מסך
אפליקציית Cloth. צילום מסך
2 בנובמבר 2014

מדי בוקר אנו עומדים מול הארון כשעלינו לקבל החלטה גורלית: להתחשב במזג האוויר, התאמה בין הבגדים השונים ומה שלבשנו במהלך השבוע – ולבחור אאוטפיט מוצלח לאותו יום. אפליקציה חדשה בשם Cloth תעזור לפשט את דילמת הבוקר הקבועה של כולנו. האפליקציה מאפשרת לשמור את התלבושות השונות שיש שקיימות בארון (כלומר, כל הקומבינציות האפשריות שנראות טוב ביחד).  Cloth שומרת יומן לבוש, כך שתמיד ניתן לדעת מה לבשתם לאורך השבוע.

הפיצ'ר הכי מעניין של Cloth, שגם הופך אותה ליעילה משאר האפליקציות בתחום, היא היכולת שלה לקבל תחזית מזג אוויר לאזור בו אתם גרים, ובעזרתה להציע תלבושת שתתאים לתחזית זו. כלומר, אם צפוי לרדת גשם באזור שלכם Cloth תציע תלבושת חמה שעוד לא לבשתם השבוע. היתרון של Cloth הוא שבמקום להיכנס לבחור תלבושת, האפליקציה תשלח הצעה בבוקר, כך שברגע שתתעוררו היא כבר תהיה זמינה ותחסוך לכם את כאב הראש.

פיצ'ר נוסף של האפליקציה היא האפשרות להתייעץ עם אנשי קשר לגבי תלבושת. למשל, אם אתם הולכים למסיבה ולא בטוחים לגבי תלבושת מסוימת, ניתן לשלוח את התמונה לכמה חברים ולקבל חוות דעת. כמובן שניתן להשתמש בפיצ'ר השיתוף בשביל להעלות תמונות של תלבושות לרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

לצערם של משתמשי אנדרואיד,  האפליקציה זמינה בשלב זה רק למשתמשי iOS, אך בחברה טענו כי הם מתכננים להוציא גרסת אנדרואיד בעתיד הקרוב. אז אם אתם שונאים לבזבז זמן בכל בוקר על בחירת האאוטפיט, שווה לכם לבדוק את Cloth. להורדת האפליקציה, לחצו כאן.