האפליקציות הטובות ביותר לסטודנטים ב־iPad Pro

צרו מצגות, רשמו הערות וצפו בסרטים בשעות הפנויות - האפליקציות לאייפד פרו שיהפכו את החיים של כל סטודנט לקלים יותר

אייפד פרו
אייפד פרו
10 בדצמבר 2015

ה־iPad Pro החדש של Apple הוא אחד המוצרים הטכנולוגיים המסקרנים ביותר של השנים האחרונות, והוא מציג הזדמנות חדשה לסטודנטים להחליף את הלפטופ הכבד והמגושם במכשיר קל ונייד מבלי להתפשר על עוצמה או שימושיות.

בימים אלה ממש עשה ה-iPad החדש עלייה לארץ, וכעת ניתן למצוא אותו גם בחנויות של iDigital, הייבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל. לכבוד הגעתו של הטאבלט החדש לארץ, הכנו רשימה של עשר אפליקציות שכל סטודנט פשוט חייב להוריד, ויהפכו את הגדג'ט החדש לחברם הטוב ביותר.

1. Parallels Access

זה שאתם עובדים עם iPad לא אומר שאתם חייבים לוותר על כל התוכנות שלכם מהמחשב האישי. בעזרת Parallerls Access תוכלו להתחבר בקלות למחשב שלכם ולעבוד על תוכנות מלאות בלי בעיה. כך תוכלו, בין השאר, לקבל תמיכה מלאה לחלוטין ביישומי Office, להיכנס לאתרים שעובדים אך ורק עם דפדפן אקספלורר ועוד.

בזכות התמיכה המובנית של iPad Pro בריבוי משימות, שמאפשרת לכם לעבוד על שתי אפליקציות במקביל על אותו מסך, השימוש ב־Parallels Access לא מצריך מכם לוותר על אפליקציות ה־iPad הנוחות: תוכלו במקביל להמשיך לצ'וטט במסנג'ר של פייסבוק, לצייץ באפליקצית הטוויטר האהובה עליכם, לבדוק מיילים וכו'.

לקנייה

2. Keynote

יש לכם רפרט להעביר בכיתה? אפליקציית המצגות של Apple תאפשר לכם לייצר מצגות בזמן עבודה מינימלי ובנראות טובה יותר מכל מה שתוכלו לייצר בפאוור פוינט. אם יש לכם גם אייפון, תוכלו להיעזר בו כ"שלט רחוק" לשלוט במצגת, ולצפות באמצעותו בהערות שהכנתם לעצמכם מראש.

Keynote זמין להורדה בחינם לכל רוכשי ה־iPad Pro יחד עם כל חבילת iWork שכוללת גם את מעבד התמלילים Pages, אפליקצית הטבלאות Numbers ועוד.

לקנייה

3. GoodReader

לא קראתם מאמרים כמו אלופים עד שעשיתם זאת באמצעות GoodReader, תוכנת צפייה ב־PDF שמאפשרת לעשות בקבצים כל מה שאתם רק יכולים לדמיין: מירקור טקסטים, כתיבת הערות בכתב יד, ציורים, מילון מובנה ועוד. זרקו או כל העטים, המרקרים ומחסניות הדיו שלכם לפח – אחרי שתכירו את GoodReader על ה־iPad Pro לא תצליחו לחזור למאמרים מודפסים.

לקנייה

4. Notabillity

סיכום שיעורים הופך לפשוט מאי פעם בזכות Notabiility, אפליקציה שמשלבת רשמקול ומחברת, ובאמצעותה תוכלו להקליט את המרצה שלכם תוך כדי כתיבת הערות על ההרצאה. לאחר מכן, תוכלו להאזין מחדש לכל ההרצאה ולצפות בהערות שלכם מופיעות מולכם בזמן אמת, או לחלופין "לחזור" לרגעים חשובים באודיו באמצעות לחיצה על הערות שנרשמו באותו זמן. כשתגיע תקופת המבחנים אתם תודו לנו על האפליקציה הזו.

לקנייה

5. MyScript Calculator

תלמידי מדעים בוודאי יודעים עד כמה יכול להיות מתסכל לנסות לכתוב נוסחאות מורכבות במחשב. MyScripy Calculator עושה את זה לעניין: פשוט כותבים את המשוואה הרצויה בכתב יד, והאפליקציה "תתרגם" אותה וגם תציג את הפתרון. עם ה־Apple Pencil החדש, שמחכה לכם בחנויות iDigital, כתיבת נוסחאות הופכת פשוטה אפילו יותר: לא משנה עד כמה מורכבת וצפופה הנוסחה שאתם צריכים לפתור, ה־iPad Pro יידע להתמודד איתה.

לקנייה

6. Photoshop

העוצמה האדירה של ה־iPad Pro יחד עם המסך הגדול והאיכותי שלו הופך אותו ל"מכונת פוטושופ" נהדרת. אל תשאלו אותנו, תשאלו את חברת Adobe, שיצרה שתי אפליקציות פוטושופ חדשות המיועדות במיוחד ל־iPad Pro ומציעה לכל מי שרוצה להוריד אותן בחינם.

עם Photoshop Mix תוכלו לבצע עריכת תמונות עוצמתית, בעוד Photoshop Fix תאפשר לכם לבצע ריטוש תמונות מקצועית בכמה נגיעות בלבד. שתיהן מהירות כברק, נראות נהדר ויאפשרו לאלבום התמונות שלכם להיראות טוב מאי פעם. חוץ מזה, הזכרנו כבר את זה שהן לגמרי בחינם?

לקנייה

7. Fantastical

אנחנו מקווים שלא קניתם יומן לשנה החדשה, כי אחרי שתתחילו להשתמש באפליקצית Fantastical סביר להניח שתרצו לזרוק אותו לפח. בעזרת האפליקציה תוכלו לנהל את כל הפגישות שלכם, את מערכת השעות וגם את התזכורות ורשימות ה-To Do. האפליקציה מסתנכרנת גם מול Google Calendar, ככה שאם כבר יש לכם לוח שנה דיגיטלי תוכלו להמשיך להשתמש בו. והכי מגניב? היא תומכת ב"שפה טבעית", כך שתוכלו פשוט לרשום בה "שיעור מתמטיקה @אוניברסיטה 14:00־16:00" והיא תכניס את השיעור ליומן שלכם לגמרי לבד.

לקנייה

8. Outlook

שכחו מכל מה שאתם יודעים על אאוטלוק, תוכנת המייל העתיקה של מיקרוסופט, ופשוט הורידו את גרסת ה־iPad החדשה שלה. אין סיכוי שתתחרטו. רבים הכתירו אותה זה מכבר כ"אפליקציית המייל הטובה ביותר למכשירי iOS" בזכות אפשרויות הניהול המורכבות שהיא מספקת למשתמשים, והתמיכה המלאה שלה גם בתיבות Gmail ו־iCloud. ועכשיו, באמצעות ה־Smart Keyboard של ה־iPad Pro תוכלו לא רק לקרוא באמצעותה את כל המיילים שלכם אלא גם לענות עליהם במהירות וללא שום טעויות הקלדה.

לקנייה

9. Paper

אם אתם טיפוסים אמנותיים או סתם אוהבים לקשקש, Paper by FiftyThree היא אפליקציה נהדרת, סוג של "מחברת קשקושים" דיגיטלית עם אפשרויות רבות, ממשק משתמש נהדר ומבחר עצום של כלי יצירה שונים. והכי חשוב: היא תומכת תמיכה מלאה ב־Apple Pencil החדש, מה שהופך אותה לכלי מדויק יותר מאי פעם. שווה.

לקנייה

10. Videos

נכון, סטודנטים אמורים להתרכז בלימודים ולא בסרטים, אבל בשביל שעות החלון שבוודאי יש לכם במערכת אתם פשוט חייבים להכיר את אפליקציית ניגון הסרטים המובנית של iPad Pro. השילוב של מסך ענק ואיכותי וארבעת הרמקולים השונים שמקיפים אותו מייצר חוויית צפייה טובה יותר מכל טאבלט או סמארטפון שאי פעם התנסיתם בהם ויעבירו לכם בכיף את כל השעות המתות בקמפוס.

את הסרטים עצמם תוכלו להוריד דרך iTunes Store, שמציעה השכרה ומכירה של מאות כותרים עם תרגום לעברית.

סקרנים לגבי ה־iPad Pro החדש? המכשיר זמין לרכישה כבר עכשיו בארץ בחנויות השונות של iDigital, המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל. בחנויות קיימות גם עמדות הדגמה, שיאפשרו לכם לבחון ולהתרשם מה־iPad הכי עוצמתי אי פעם לפני הקנייה ולא פחות חשוב – ממגוון האביזרים העשיר שלו, כולל ה-Apple Pencil וה-Smart Keyboard.

למידע נוסף ורכישה 

 

הכתבה בשיתוף iDigital