שאול מהבארבי שוב שובר את הכלים: סוגר את המועדון לשבועיים

העיר כהופעה שיכולה להתחיל בזמן. שאול מזרחי (צילום: איליה מלניקוב)
העיר כהופעה שיכולה להתחיל בזמן. שאול מזרחי (צילום: איליה מלניקוב)

מזרחי יצא במתקפה חריפה על הממשלה הנוכחית בפוסט בפייסבוק ולאחריו גם בפריים טיים. המועדון ייסגר מה-15 בינואר ועד סוף החודש. מי היה אמור להופיע בתאריכים האלה?

אנחנו מאוד אוהבים את שאול מזרחי מהבארבי, אבל מפחדים עד עמקי נשמתנו מהרגעים האלה שבהם הוא מופיע בפריים טיים. כך קרה אחר הצהריים (ג') לאחר שבעמוד הפייסבוק של המועדון פורסם מוקדם יותר פוסט המודיע כי הבארבי ייסגר לשבועיים החל מה-15 לחודש.

בשבועיים האלה תוכננו הופעות, בין השאר, של איה זהבי פייגלין, דניאלה ספקטור, הג'ירפות, תומר יוסף וגארדן סיטי מובמנט. יחד עם זאת, בפוסט מובהר כי אמנים שיתעקשו לקיים את ההופעה – ייתכן שהיא אכן תקוים.

בפוסט הזועם כתב מזרחי: "סופית נשבר לנו. הרמנו ידיים. נכנענו. באין הנהגה אחראית שיודעת לקחת החלטות אמיצות, והטלפונים שלנו לא מפסיקים לצלצל לטובת ביטול עקב בידוד, קרבה למאומת, קורונה על אמת או סתם התעטשות – החלטנו לקחת החלטה חד צדדית ולדחות את ההופעות".

הג'ירפות (צילום: רונן ללנה)
הג'ירפות (צילום: רונן ללנה)

אחר הצהריים התייצב מזרחי באולפנים של חדשות 12 וניפק הופעה דומה לאלה שידענו בתחילת המשבר, כשהמועדון היה סגור גם כן. "יש פה הנהגה כושלת שזנחה את העם", ירה מזרחי, "יש פה נתק מוחלט – הבארבי יכול להכיל 1,000 איש, אנחנו מוכרים כרגע 200 כרטיסים. שיישבו החכמים עם מחשבונים. סופית נשבר לנו.

לדבריו, בפברואר הקרוב מסתיימת ההגנה של הבוסטר. "אני חושב קדימה. מי שיופיע בחודש הבא זה רק מגיל 60 וצפונה. האם בנט חשב על זה? האם הורוביץ חשב על זה? מה נעשה, רק אירועים בבתי אבות?", תהה בהתייחס לכך שהאוכלוסיות היחידות שמתאפשר להם לקבל בוסטר נוסף. שני במספר, הם בני ה-60 פלוס.