הבושם החדש של אסתי לאודר יגרום לכן להרגיש בחופשה טרופית

Bronze Goddess, הבושם החדש מבית אסתי לאודר יהפוך את חייך לחופשה אקזוטית גם באלנבי

בושם Bronze Goddess
בושם Bronze Goddess
26 ביולי 2015

הבטחות לשיפור תדמיתי בפרט ולחיים מוצלחים יותר בכלל הם אחד המאפיינים הבולטים הנלווים להשקת בושם חדש. איפוק אינו הצד החזק של דבר המפרסם וכמעט תמיד, כאילו לא די בריח סבבה ושם קליט, מנפנפים מולך בסערות חושים, ברמזים משכרים ובניחוחות מתפרצים, בתאוות בלתי ניתנות לכיבוש ובגעגועים למקומות רחוקים וקסומים. המציאות, במרבית המקרים, הרבה פחות מסעירה, ומעטים הם המוצרים המצדיקים, בסופו של דבר, את ההתלהבות ההיסטרית שבה הם שווקו ותופסים מקום של קבע על המדף.

למודת אכזבות וסקפטית כברירת מחדל פתחתי, אם כן, את האריזה המכילה את Bronze Goddess Eau Fraiche, הבושם החדש מבית אסתי לאודר, שנכתב עליו שהוא מעניק "ניחוח אקזוטי המהווה תזכורת לחופים שטופי שמש". תוך כדי גיחוך כמעט אינסטינקטיבי על השם הפומפוזי ("אלילת השיזוף"! נו באמת!), נתתי שפריץ קטן על היד ועוד אחד בצוואר. וחיכיתי.

מה אומר, תנו לי כובעי קש, אגוזי קוקוס ומיטות שיזוף כדי שאבלע אותם מיד – עד כדי כך טעיתי, שכן מדובר בלא פחות בבושם מרגש, שבאמת הזכיר לי חופים שטופי שמש ועורר בי תחושה כה מדויקת של קיץ וחופש גדול, עד שלרגע האמנתי ששמי הוא ג'יזל ושאני עושה בטן גב בהוואי. האם זו התערובת המוצלחת של ענבר, חלב קוקוס, הדרים ויסמין, או אולי הבקבוק הפשוט והאלגנטי עם הפקק המוזהב שעיצובו אינו עולה על גדותיו מרוב מאמץ, או דווקא שם המותג שתמיד מעיד על קלאסה? ג'יזל או לא ג'יזל, אני את הבושם שלי לחודשים הקרובים מצאתי.

400 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות המובחרות