מה תלבשו בסילבסטר? ההמלצות שלנו

אוטוטו מגיע ערב השנה האזרחית החדשה, וזה הזמן לשאול: מה לעזאזל נלבש? הכנו עבורכן אאוטפיט בהתאם למטרתכן בערב הנוצץ, כדי שתקבלו את השנה החדשה בסטייל ומבלי למצמץ

24 בדצמבר 2014

למי שמתכננת ערב רומנטי עם החבר

בניגוד לערב ראש השנה שלנו, ערב השנה האזרחית החדשה הוא זמן שמעודד פנטזיה. אלה שמעוניינות לוותר על מסיבה גדולה מהחיים ולהתפנק בדייט מושלם עם החבר יודעות שמדובר באירוע שצריך לתכנן בקפידה, עם לוקיישן שווה, לפיסטיק עמיד ובושם מיוחד, כמו גם תלבושת אולטרה רומנטית. השמלה המודפסת של המעצבת המוסקבאית אליאנה אקמדולינה עם שרוולי הפעמון הענוגים ודפוס עלי הכותרת שובה הלב היא החומר שאגדות סילבסטר עשויות ממנו, במיוחד אם הוא מלווה בתיק לבבי של מארק ביי מארק ג׳ייקובס ומוקסיני הפפיון המהודרים של שומייקר.

Alena-Akhmadullina-2546-שקל-http-__www.iglyandniti-H

shoemaker--_90-_--9מתחם-_התחנה_-תל-אביב-וקניון-רננים-רעננה-H

FACTORY54-Marc-By-Marc-Jacobs-1673-after-2390-before-nis-photo-sharben-lupo-H

למי שרוצה לדפוק הופעה חד פעמית למסיבה

אם את לא תלויה באף בויפרנד ומתייחסת לסילבסטר כזמן טוב לדפוק (עוד) הופעה גדולה מהחיים, אימוץ מתחכם ומקורי של טרנד הפרווה המזוייפת יעניק לך לוק פראי ולא צפוי. השמלה הפלומתית של H&M בגווני כחול חצות ושחור תספק דרמה נהדרת, כמו גם נעלי שפיץ שחורות בשילוב דפוס חייתי שיאפשרו לך לרקוד בנוחות כל הלילה. להוספת צבע למראה לכי על עגילי החבלים המתנוססים של סיסטר אם, הגרסא השבטית לטרנד עגילי השנדליר.

H&M---מחיר-299שח-צילום-הנס-מוריץ-(2)-H

SISTER-M-350nis-צלמת-רעיה-מיטרני-(2)-H

550שח-צילום-יוסי-מור-shoez.co-H

למי שרוצה להרשים בקטנה בבר השכנתי

את לא בעניין של לעשות ביג דיל מהסילבסטר, ועדיין גם קפיצה לבר השכונתי לחגיגה צנועה תרצי לעשות בסטייל שמורכב מפריטים קז׳ואלים למחצה שיככבו אצלך בארון כל השנה. חליפת החצאית המשובצת של פיו פיו היא דוגמא טובה לשלם שמתעלה על סך חלקיו – חצאית המקסי נדיבת הבד מרשימה בפני עצמה, אך משתדרגת כשמצטרפת אליה חולצת קפוצ'ון מכופתרת מאותו הבד, חושפת בטן ובעלת טון סטריטי מרומז עם כיווץ שרוך מפתיע במכפלתה. לציוות הזה הוסיפי את מגפוני העור הכחולים של ליבלינג למראה מנצח.

PIOO-PIOO--_60-_--9גת-רימון-13-H

Gili_Dark_Blue_895NIS-(Large)-H

למי שהייתה לה שנה לא משהו ורוצה להתחיל דרך חדשה

הייתה לך שנה קשה, או לפחות הסיום שלה הגיע באקורד צורם, כזה שלא גורם לך לרצות לחגוג השנה בשום דרך או צורה. אך כמו שאמא הייתה אומרת לך בילדות – חשוב להיכנס למקומות ברגל ימין – ולכן את תאספי את עצמך ותקבלי את פני 2015 בחיוב, על מנת להפוך את השנה הזו לטובה יותר מקודמתה. את תעשי את זה בסט חולצה וחצאית כסופים של אלף אלף, מגפוני קאט אאוט בגוונים סולידים של ג׳פרי קמפבל ועגילי כוכב של המעצבת מיכל בן עמי, שמעתה יהפכו לאקססורי המזל שלך.

אלפ-אלפ--חולצה-350-ש_ח-חצאית-490-ש_ח-אשתורי-הפרחי-9-מתחם-בזל-ומתחם-התחנה-תל-אביב-H

-9---Jeffrey-Campbell-675-_-רשת-שופרא-H

למי שלא מעוניינת לעשות ביג דיל מהחג

באווירת הפוסט-פוסט-פוסט, את בכלל לא סופרת את הסילבסטר, בטח לא בקול ובחברה, ואם תצעו מהבית באותו הערב זה רק בכלל ש״רביעי זה הערב הכי טוב לצאת בו בעיר, לפני שהיא נהיית ממש עמוסה״ התלבושת שלך תהיה נונשלנטית במכוון: חולצת טריקו משובצת בשחור לבן וג׳ינס בשטיפת אסיד בגוונים תואמים. את הטיוויסט תביאי עם התיק ההיתולי של אסוס עליו מופיע הכיתוב שמזלזל בכל דבר משל היה שייך לשנה שעברה, הפוך על הפוך שנועץ לשון חדה גם בערב החג עצמו.

asos-P

item footer 590X100

 

 

[tmwdfpad]