בהבימה מתכוננים לפתיחה עם מסלול ירוק מהיר למתחסנים

בתיאטרון הלאומי בונים על הבטחות שר התרבות לפיהן תפתח הפעילות באופן הדרגתי כבר בשבוע הבא. אף גייסו מערכת זיהוי פנים מתקדמת שמזהה מתחסנים ומחלימים

מקום שילדים אוהבים. כיכר הבימה (צילום: Shutterstock)
מקום שילדים אוהבים. כיכר הבימה (צילום: Shutterstock)
14 בפברואר 2021

זה אולי יקרה בשבוע הבא. אולי מעט אחרי. כך או אחרת – בימים האחרונים מתחילים גופי התרבות להתארגן לפתיחה מחודשת במתכונת מותאמת לרוח התקופה. במעריב דווח הבוקר לקראת כינוס קבינט הקורונה, כי שר התרבות והספורט חילי טרופר בונה על כך שעולם התרבות יפתח כבר בשבוע הבא לפי מתווה התו הירוק. זה כולל מופעי תרבות, מוזיאונים וספריות ציבוריות.

אחרי "חזרות": עתיד התיאטרון נראה צעיר מתמיד

ב"הבימה", התיאטרון הלאומי, כבר מתכוננים לזה והודיעו היום (א') על פתיחת מסלול ירוק ומהיר למחוסנים ומחלימים שירצו לצפות בהצגות. "להבימה קיימים כל האמצעים הטכנולוגיים הקיימים בשוק על מנת להגן על ציבור קהל שוחרי התיאטרון, לרבות: מערכת דיגיטלית למדידת חום, מסלול ירוק ומהיר למחוסנים ומחלימים על ידי זיהוי תווי פנים אשר פותח בחברת PRECIATE (הוקמה על ידי אבי נאור ואייל פישר) על מנת לוודא שמי שיכנס בשערי התיאטרון אכן הוא זה המחזיק בדרכון הירוק", נמסר מטעם התיאטרון.

בשלב הראשון מתכננים בהבימה לפתוח את אולמות רובינא ומסקין ובו יוצגו ההצגות הבאות: קב"ן, דבר על מקום המצאם, מוטל סוף העולם, אדוני ראש המועצה ובקשתה של רווקה.  בהמשך ובהתאם למצב ולנהלים שיקבעו מתוכננת פתיחה הדרגתית נוספת, ולנו רק נותר לקוות שזה יקרה במהרה.