ד"ש מהבלוק: תל אביב מתגעגעת לרחבת הריקודים

אין יותר מועדונים? בשבת בערב ינסה מועדון הבלוק להקל על מצוקת קהילת בלייניו עם נבחרת הרזידנטים שלו ושידור פייסבוק לייב מרחבת הסקוואט. דמעות בעיניים וכו'

זה לא רק החלל, אלא מה שיש בתוכו. מועדון הבלוק ז"ל (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק blockclubtlv)
זה לא רק החלל, אלא מה שיש בתוכו. מועדון הבלוק ז"ל (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק blockclubtlv)

החיים אולי חוזרים לסוג חדש של שגרה, אבל המכה הגדולה שהנחיתה מגיפת הקורונה על חיי הלילה של תל אביב עוד רחוקה מלהפסיק לכאוב. יעברו עוד שבועות עד שובם של הברים לחיינו, וגם אם התחלנו כבר להתרגל להיעדרם ולפצות עליו בהזמנת אלכוהול מופרזת הביתה, למועדונים ולרחבות הריקודים שלהם אין תחליף (ואל תדברו איתנו על מסיבות זום, זה לגמרי דבר שכולם הולכים להדחיק ולהכחיש שבכלל קרה).

כלל לא ברור אם וכמה מועדונים בעיר ישרדו את המשבר הכלכלי העמוק שהנחית עליהם הנגיף, ועיקר הדאגה מופנית אל בירת הסצינה, מועדון הבלוק. במשך החודש וחצי האחרונים שמר המועדון על דממה ברשתות החברתיות, בלי קמפיין הדסטארט להצלתו ובלי פניות נרגשות לקהילת בלייניו, למעט פוסט הזדהות עם מחאת הדגל האדום של בעלי הברים והמועדונים.

החדשות הטובות: אתמול שבר הבלוק את שתיקתו והראה אות חיים בהכרזה על לילה של שידור פייסבוק לייב מרחבת הסקוואט בשבת הקרובה, כשאת האבק מהקונסולה ינקו הרזידנטים טל כהן ועשהאל וייס, אדר כהן ויונאס חסן ועל הויז'ואל שיעשה אווירה על המסך יופקד VJ Vajj. השידור יתחיל בשש בערב, זמן מושלם להתפלל לימים טובים יותר עד שהרחבה תציל שוב את העולם. נקווה רק שבכל זאת יתנו לנו את הנאום הקבוע של הסלקטורית בכניסה.