מיהו הסופרסטאר די.ג'יי שיתקלט בחמישי במועדון הבלוק?

בדיוק כשהתחלנו לתהות מה קורה עם תקליטנים מחו"ל ולמה הם לא באים, מכריז הבלוק על איוונט מסיבתי חריג עם אורח מסתורי ונחשב מחו"ל שזהותו תתגלה רק כשיעלה לתקלט בשלוש בבוקר

איש המסתורין. מחר בבלוק (צילום: שאטרסטוק)
איש המסתורין. מחר בבלוק (צילום: שאטרסטוק)

נחמד שחיי הלילה חזרו והכל, וכיף לרקוד לצלילי כישרונות התקלוט המקומיים לשם שינוי, אבל אחרי חודשיים מאז חזרתם של חיי הלילה מותר כבר לתהות מה קורה עם זרם התקליטנים מחו"ל. ובכן, עוד מוקדם לדבר על זרם, אבל סנונית ראשונה אמורה לנחות מחר בלילה במועדון הבלוק.

בצעד חריג וסופר-כיפי, הודיע המועדון ברשתות החברתיות כי בלילה שבין חמישי לשישי יעלה אל העמדה וישתלט על הקונסולה אחד השמות הגדולים בעולם, אבל זהותו תיחשף רק בשעה שלוש בבוקר כשהוא אשכרה יעלה אל העמדה.

אחי מי הדי.ג'יייייי? הבלוק (צילום: TheBlockTLV)
אחי מי הדי.ג'יייייי? הבלוק (צילום: TheBlockTLV)

בפוסט הפייסבוק שמכריז על האיוונט הבלתי-שגרתי מסבירים אנשי הבלוק ש"אתם מוזמנים לנחש מי האורח, אבל אנחנו לא ניתן רמזים וממליצים לא להאמין לכל שמועה שתרוץ בעיר בימים הקרובים. את התשובה האמיתית תקבלו בשעה 03:00 ברחבה הראשית".

הספקולציות בנוגע לזהותו של הדי.ג'יי כבר שוטפות את הסצנה בסערה, כשאל בורסת הניחושים נזרקים חביבי הבלוק מכל הזמנים כמו בוריס, בן קלוק, דיקסון ודמיאן לזרוס, כולם עונים פחות או יותר להגדרה "יקיר הבלוק ואחד מכוכבי העל של הסצינה הבינלאומית, מפיק ותקליטן נערץ (ועוד כמה דברים בנוסף)", כפי שנכתב בפוסט. אין ברירה, נאלץ להגיע ולהתקרחן בעצמנו. עוד פרטים כאן.