הבראנץ' של פר דרייר מתרחב ועוד חדשות קולינריות לסוכות

פר דרייר מרחיבים את ימי הבראנץ', המבורגרים מסביב לעולם במסעדת מיט קיטצ'ן, דלידה חוגגת שלוש שנים בסדרת אירועים קולינריים, שגב משה מחלק קפה טורקי חינם בכיכר רבין ועוד חדשות קולינריות לכבוד סוכות

כריך עסיסי בבראנץ' של דר פרייר. צילום: שרית גופן
כריך עסיסי בבראנץ' של דר פרייר. צילום: שרית גופן
9 באוקטובר 2016

דלידה חוגגת 3 בחגיגה קולינרית

החאמרה הלבנטינית בשוק לוינסקי החליטה לקחת את חגיגות יום ההולדת לרמה חדשה עם לא פחות משלושה אירועים מעוררי תאבון: במהלך סוכות יארח דן זוארץ, השף של הדלידה, את השף אליאס מאטר ממעלות תרשיחא לשבוע שלם של חגיגה קולינרית. במהלך השבוע יפתחו השניים בופה ענק עם מנות כמו סלט גרגיר עם בצל סגול וסומאק טבעי; חובזה עם בצל מקורמל; עולש  חם ויוגורט כבשים; תבשיל עקוב וסינייה חציל; קובה סינייה וסלט חסה, תבשיל עקוב עם כבש ועוד. במוצ"ש החגיגה תינעל בארוחת ערב שתתבסס על חומרי הגלם שליקטו בגליל ובניחוח מטבחי מעלות תרשיחא וקריצות לתל אביב. חגיגות יום ההולדת של הדלידה ינעלו עם ארוחת ים בהשראת נמל עכו עם מנות כמו שוקרוט דל מאר- פירות ים בתבשיל עם כרוב ערבי בשמפנייה (98 ₪), סשימי בלבן- סשימי דג לבן בציר ים ויוגורט, חמאה חומה ורימונים (58 ₪), סבידה צרובה, מלפפון בלאדי, פריכייות פריקי, מנגו, קרם הדרים שחור (54 ₪) ועוד מנות ים רבות נוספות.

חגיגות יום הולדת לדלידה, בופה צהריים, שלישי־שבת (18-22.10), 12:00־16:00, מחיר: 64 ש"ח לבופה, 50-100 ש"ח למנות עיקריות // דואט ערב בסגנון תרשיחא, ראשון (22.10), החל מ-18:00 // ארוחת ים, ראשון (30.10), החל מ-18:00, זבולון 7 תל אביב, 5369627־03

דלידה. צילום: אורי טאוב ורונית כהן
דלידה. צילום: אורי טאוב ורונית כהן

פר דרייר פותח את הבראנץ' לאורך סוכות

בר היין, שהעתיק מקומו למתחם נגה ופתח חצר יפהפייה, מרחיב את מועדי הגשת הבראנץ' ויציע את התפריט הססגוני לכל אורך החג. בין המנות: בריוש תרד בשמל תרד, ביצה וגאודה עם סלט רוקולה (44 ₪); שקשוקה / נקניקיות מרגז סלט ירקות, טחינה וחלה (55/47 ₪); גרנולה ביתית יוגורט, סלט פירות טרי ודבש; לינגויני אלה קרבונרה שמנת, ביצת עין, פרמז'ן ואווז מעושן (64 ₪); פיצה פלורנטין תרד, ביצה, בשמל, פרמז'ן ושמן כמהין (49 ₪ ) ועוד.

בראנץ' בפר דרייר, 14-24.10, 9:00־18:00, בת עמי 7 תל אביב, 6292111־03

זיתים וחלבה בבראנץ' של דר פרייר. צילום: שרית גופן
זיתים וחלבה בבראנץ' של דר פרייר. צילום: שרית גופן

טורקי אצל שגב

השף שגב משה משיק בר-קפה טורקי לקראת סוכות בכיכר רבין. במהלך יוצעו משקאות מבוססי קפה טורקי, בחינם, שפותחו על ידי שגב משה. בין המשקאות: טורקי עם שפיץ (טורקי מבושל עם צ'ילי אדום חריף וקוביות אננס), טורקי ברד (אייס טורקי קיצי עם שמנת וניל וקרח גרוס), טורקי ארומטי (טורקי מבושל עם קוביות שוקולד וקינמון), טורקי מתובל (טורקי מבושל עם הל, ג'ינג'ר, ולמון גראס) וטורקיאטו – הפוך ישראלי (טורקי מבושל עם קצפת רכה).

טורקי אצל שגב, רביעי־חמישי (19-20.10), 10:00־21:00, כיכר רבין תל אביב

משקאות קפה טורקי של שגב. צילום: גל בן זאב
משקאות קפה טורקי של שגב. צילום: גל בן זאב

המבורגר סובב עולם במסעדת MeatKitchen

מסעדת השף הכשרה הופכת את ימי ראשון לערבי המבורגר סובב עולם. במקום שביזות יום א' – קבלו המבורגר ממקום אחר על הגלובוס, למשל: המבורגר מקסיקיני- איולי חלפניו, אננס, גוואקמולה, שעועית שחורה ונאצ'וס (59 ש"ח), המבורגר מרקש- לחם פרנה, איולי אריבה, לימון כבוש, מלפפון חמוץ וכוסברה (59 ש"ח), המבורגר כבד אווז צרפתי- לחם בריוש, רוטב ציר בקר ודובדבני אמרנה, סלטון אנדיב (89 ש"ח) ועוד.

Worldwide MEATburger Nights, מידי ראשון, 19:00־24:00, יגאל אלון 65 תל אביב, 6310684־03

המבורגר כבד אווז צרפתי. MeatKitchen צילום: שירלי סויסה
המבורגר כבד אווז צרפתי. MeatKitchen צילום: שירלי סויסה

[tmwdfpad]