בנג'ני אותו: 11 החתיכים הלוהטים ביותר בנטפליקס

Godless. רוי גוד מתוך נטפליקס. ללקק את האצבעות
Godless. רוי גוד מתוך נטפליקס. ללקק את האצבעות

קאובוי, גנגסטר ומלבין כספים הלכו לים: חוץ מסדרות ממכרות, נטפליקס הביאה לחיינו גם מספר חתיכים ששווה לעצור רגע ולהגיד להם תודה. אנא המשיכו בעבודתכם המסורה. לאב יו

10 באוקטובר 2018

מאז שנטפליקס הגיחה לחיינו, אנחנו מופגזות תדיר בתוכן טוב, רע, בינוני ומיותר, וגם בגברים חתיכים. ממש ככה. לפעמים הדבר היחיד שיכול למנוע ממך לעלעל בממים מצחיקים באינסטגרם תוך כדי פרק בסדרה כלשהי, הוא הופעתו של שחקן מצודד על המסך; זה שעצמות לחייו מסותתות, זה שבלוריתו פרועה במידה, זה שתמיד לבוש בחליפה מזמינה או זה שניחן בכשרון משחק שעובד לטובתו והופך את הדמות שלו, כנגד כל הסיכויים, לסמל סקס.

עוד כתבות מעניינות:
מתלבשות AMA 2018: קארדי הפגיזה, טיילור התישה
אחרי מי אתם חייבים לעקוב באינסטגרם? ענו על החידון וגלו
אייקון בהתהוות: הלוקים הכי סטייליש של איסה ריי

את הרשימה הזאת אנחנו רוצות להקדיש ל-11 החמודים מנטפליקס שמעירים אותנו ומאירים את המסך. אצלנו אין איפה איפה ולכן לא דירגנו אותם לפי סדר מסוים, והם מופיעים בסדר אקראי. אנא המשיכו את עבודתכם הטובה.

1. ביל רוסו | The Punisher

עם כל הכבוד שלנו לג'ון ברנטל בתפקיד הראשי של המעניש – בסדרה הזאת יש עוד שני חתיכים שאי אפשר להתעלם מהם: ליברמן (אבון מוס-בכרך הלוהט) וביל רוסו. לגבי האחרון, בחיים האמיתיים קוראים לו בן ברנס והוא שובר לבבות גם בסדרה ווסטוורלד (אבל רק לצופות שממש מסוגלות לצפות בשיט הזה מבלי לגלגל עיניים כי אומייגאדדדדדד ג'יי ג'יי אברהמס פשוט תסתום). זהירות ספוילר: המעבר החד של בילי מלאבי דאבי לאויב הציבור – כולל מיליון זכוכיות בפרצוף שלו – הוא אמנם מצער, אך עדיין לא מאפיל על העובדה שמדובר בחתיכת בן זונה לוהט.

2. Andy | Wet Hot American Sumer

נכון, בסדרה הקורעת הזאת שמבוססת על הסרט באותו בשם מככב גם בראדלי קופר, אבל פול ראד הוא חביב המערכת ותפקידו כאנדי המטומטם ממשיך לבסס את מעמדו בתור בן הזוג של החלומות שבא לנו שיהיה רק שלנו.

3. רוי גוד | Godless

ג'ק אוקונל נתן כמה שיפשופים בהוליווד עד שהגיע לתפקיד הראשי (לצד ג'ף דניאלס המעולה גם הוא) במערבון הזה של נטפליקס שהוא לא פסגת היצירה אך בהחלט פסגת החתיכות. יש דבר אחד שעזר לנו לצלוח את הסצינות האיטיות והסוף הלא מספק בעליל והאנטי-קליימקסי עד בדיחה, וזה חד משמעית הפרצוף של אוקונל וכישרון המשחק שסוחב גם בסצינות מפגרות וחסרות מעוף.

 

Godless. רוי גוד מתוך נטפליקס
Godless. רוי גוד מתוך נטפליקס

4. טומי שלבי | Peaky Blinders

מה עוד אפשר להגיד על קיליאן מרפי שעדיין לא נאמר? כיצד ניתן לכמת במילים את עצמות הלחיים הכי חשובות בעולם ואת העיניים הכחולות שגם כריסטופר נולאן התאהב בהן מיידית (וליהק את מרפי לסרטיו "התחלה", "באטמן מתחיל" ו"דנקרק")? כמה הבעה מסוגל שחקן אחד להעביר באמצעות מבט אחד, וכיצד ייתכן שמישהו כל כך מוכשר וכל כך יפה מצליח לשמור על קריירה קולנועית וטלוויזיונית איכותית בלי זיבלונים למיניהם? אין לנו תשובות לכל השאלות האלה כי הן רטוריות. נ.ב – בסדרה הזאת מבליח גם טום הארדי בתפקיד אלפי היהודי, שמוכיח שלא משנה כמה פלולות תדביק לך המאפרת על האף, בסופו של דבר אתה גבר נאה.

 

 

5. סת דבנפורט | Damnation

ניסינו בכל הכוח לתת את כל כולנו לסדרה הזאת, אליה הגענו בזכות כוכב ראשי לוהט יותר מהשמש אך עזבנו בעקבות כתיבה גרועה וקלישאות בערימות. נשברנו אחרי שני פרקים, אבל את קיליאן  סקוט כנראה שלא נשכח בקרוב.

 

 

6. מרטין בירד | אוזרק

ג'ייסון בייטמן הוא קראש ישן נושן שלנו והמשחק המעולה שלו באוזרק מחזיר אותו למרכז בימת הלהיטות. עזוב אותך מההרואין ובוא להתפנן איתנו בצימר ליד הסחנה, מה איכפת לך? כיף איתנו. באמת.

7. אורליאנו | סובורה

גם גנגסטה, גם איטלקי, גם לא רואה בעיניים אף אחד וגם לא ייתן לאף אחד להתעסק איתך. מה יש לא לאהוב פה? אה, וגם קוראים לו אלסנדרו בורגי שזה בדיוק אבל בדיוקקקקק השם שבא לנו שיהיה לחבר שלנו.

 

8. הבן של מייקל פיטרסון | המדרגות

לא סגורות על השם שלו, ונכון שמבאס שהוא בן של רוצח (לכאורה), אבל בואנה הוא חם.

"המדרגות" בנטפליקס. צילום מסך
"המדרגות" בנטפליקס. צילום מסך

 

9. חוויאר פניה | נרקוס

חוויאר פנייה כל כך לוהט שקשה לנו להתחיל לכתוב עליו מבלי להתחיל להזיע באצבעות. השחקן פדרו פסקל הוא אחד הדברים הכי טובים שקרו לנו מאז עליית "נרקוס" לאוויר (להוציא את וגנר מורה שמגלם את פבלו ואת אלברטו אמאן שמשחק את פאצ'ו) ועצם העובדה שיש לו תפקיד ב"וונדרוומן 1984" גורם לנו ממש ממש ממש לקנא בגל גדות. פליז תביאי אותו לישראל פליז. יש לנו אייר בי אנ בי מושלם עבורו. עוד פרטים בפרטי.

10. הולדן פורד | מיינדהאנטר

ג'ונתן גרוף עשה עבודה כל כך טובה בגילומו של סוכן האף ביי איי הלחוץ, המתוחכם, האובססיבי והבעייתי הולדן פורד, שהתחממנו עליו כל העונה בלי לגגל (כי חששנו מספוילרים), ובסוף גיגלנו וגילינו שהוא פאקינג גיי. מיליון רסיסים. זה מה שנשאר מהלב שלנו.

https://www.instagram.com/p/BmQtrYtBrY0/

 

11. אל פרופסור | בית הנייר

הסדרה הזאת שכבר תיארנו כטלנובלת פשע במובן הכי טוב שאפשר, סיפקה לנו חתיכים רבים כמו ריו ודנבר, אך אין ספק שהפרופסור (אלווארו מורטה), קרי המוח מאחורי כל סיפור השוד, גנב את ההצגה והפך לגבר הנוירוטי היחיד שזכה אצלנו למעמד של סמל מין מן המעלה הראשונה. תוסיפו לזה את משקפי הראייה של פרסול ואת השיער שבא לנו ללטף מקרוב וקיבלתם קראש לא נורמלי שכיף לעשות לו סטוקינג באינסטוש.

ריו ודנבר: