שווה כל קלוריה: השף שיביא לכם ג'חנון מפנק עד הבית

את מה שלמד במטבחים של המבורגר 26 וגרקו, הביא דניאל קייסי למתכון ("המטורף") של הג'חנון המשפחתי. והמחיר? חברי

שווה כל קלוריה. ג'חנון. צילום: שאטרסטוק
שווה כל קלוריה. ג'חנון. צילום: שאטרסטוק
15 בדצמבר 2016

9:00 בבוקר ביום שבת, דירת שותפים באלנבי תל אביב. דניאל קייסי מעיר את שלושת שותפיו לדירה לעוד סשן משלוחים. זה התסריט הקבוע של ימי שבת אצל קייסי, שף צעיר שעבד כשף של המבורגר 26, כסו-שף במסעדת גרקו וכאחד השפים של קבוצת הברים "הקבוצה", והחליט לפתוח שירות משלוחים של ג'חנונים ביתיים וקסומים מעשה ידיו בתל אביב.

עוד כתבות מעניינות:
פעילויות לחנוכה: מה לעשות עם הילדים בחג
מסיבות סילבסטר בתל אביב: כל הבילויים המומלצים
10 מקומות שמגישים קרמבואים מפנקים וייחודיים

"היה חסר לי פה ג'חנון טוב בשבת", הוא אומר. "דודה שלי הייתה בזמנו אושיית ג'חנונים בפתח תקווה. החלטתי לנסוע אליה ולהמשיך את המורשת של המתכון המשפחתי המטורף שלה. השתמשתי בידע הקולינרי שלי על מנת לשפר אותו ולהביא מוצר טוב".

הג'חנון של קייסי. צילום: יח"צ
הג'חנון של קייסי. צילום: יח"צ

צוות השליחים מורכב ממנו ומשותפיו לדירה, שבכל שבת חורשים את העיר על אופניים מצפון ועד דרום כדי להנגיש את הג'חנונים לכולם. מנה תעלה לכם 25 ש"ח ותכלול 2 ג'חנונים בליווי ביצה ורסק. מינימום הזמנה למשלוח לדרום העיר ולמרכזה הוא שתי מנות ולצפון העיר שלוש. החפצים באיסוף עצמי ישמחו לגלות כי גם אופציה זו קיימת. מי שמעוניין לשמור את הג'חנונים של קייסי ליום גשום אחר יוכל לרכוש אותם גם בצורתם הלא אפויה ב־7 ש"ח ליחידה עם אפשרות לסיר קטן ב־15 ש"ח. בעתיד הקרוב שירות המשלוחים יתרחב גם למנות חמין, והזמנת סיר ג'חנונים שניתן יהיה למלא אותו מחדש בכל שבת.

הג'חנון של קייסי. צילום: יח"צ
הג'חנון של קייסי. צילום: יח"צ

 

הג'חנון של קייסי, איסוף עצמי במונטיפיורי 26 תל אביב, משלוחים בטלפון: 050-2958702, כל שבת מ-9:00 בבוקר ועד גמר המלאי