ברוכים הבאים לג'ונגל: המחברות הפסיכדליות שיעשו לכם את השיעור

המחברות של הגר בן ישי יהפכו כל שיעור מרדים לחגיגה פסיכדלית המשלבת ראשי צבי, יפהפיות ענוגות, שועלים, צמחים ונופים אירופיים, אסטרונאוטים וכיתובים צבעוניים. אם כבר לבהות בשיעור, שיהיה בזה

מחברת של הגר בן ישי. צילום: יח"צ
מחברת של הגר בן ישי. צילום: יח"צ
8 בנובמבר 2017

"אם היה לי עולם משל עצמי, שום דבר בו לא היה כפי שהוא, מכיוון שכל דבר בו היה מה שהוא לא". הציטוט הזה, שלקוח מתוך "אליס בארץ הפלאות" של לואיס קרול, מתאר באופן מדויק את יצירותיה הסוריאליסטיות, ההומוריסטיות, המופרעות, המסויטות והנפלאות של המעצבת הגרפית התל אביבית הגר בן ישי. לאור זאת, אין פלא שהוא נבחר להופיע ברובריקת ה"אודות" של חנות ה־Etsy שלה.

איור של הגר בן ישי. צילום: יח"צ
איור של הגר בן ישי. צילום: יח"צ

בן ישי (33) סיימה לפני שבע שנים את הלימודים במחלקה לעיצוב גרפי בשנקר והחלה מיד לעבוד כפרילאנס. העבודות שלה – בעיקר קולאז'ים – מאופיינות בשפה עיצובית ייחודית וקרקסית. את יצירותיה ניתן לקנות כפוסטרים או כהדפסים על מחברות ספירלה, שמן הסתם יהפכו כל שיעור מרדים והרצאה משמימה לחגיגה פסיכדלית המשלבת ראשי צבי, יפהפיות ענוגות, שועלים, צמחים ונופים אירופיים, אסטרונאוטים וכיתובים צבעוניים.

מחברת של הגר בן ישי. צילום: יח"צ
מחברת של הגר בן ישי. צילום: יח"צ

"אני יוצרת עולמות פנטסטיים ומושפעת בין היתר מאופנה, קעקועים, תרבות הצריכה, גרפיטי ודימויים פופיים", מסבירה בן ישי. "אני מוקסמת מהרבגוניות של ההתנהגות האנושית, על צדדיה השונים, הנעימים, המסתוריים והאפלים".

מחברות ספירלה: 77 ש"ח
פוסטרים: 88 ש"ח