משנה מקום משנה מכה: מועדון הדאנג'ן ייפתח מחדש ברחוב הארבעה

לאחר שמונה שנות פעילות ברחוב השרון, מוסד ה-BDSM המפורסם זז מעט צפונה וייפתח מחדש ברחוב הארבעה. מה יהיה במסיבת הפתיחה החגיגית? כל הפרטים

מועדון הדאנג'ן. צילום: אלי וינר
מועדון הדאנג'ן. צילום: אלי וינר
12 במרץ 2018

בשורות טובות לחובבי ה-BDSM: מועדון הדאנג'ן הוותיק משנה לוקיישן ועובר למיקום מרכזי יותר. אחרי שנדד מיפו העתיקה לרחוב השרון, שם פעל במשך שמונה שנים, המועדון ישנה את מיקומו בשלישית בסוף החודש ויעבור לרחוב הארבעה 10. שם, בין מתחם שרונה המהוקצע למגוון המסעדות, ימשיך הדנאג'ן לפעול כמעוז של חובבי הקשירות המנוסים והסקרנים למיניהם. בעלי נאלצו לנדוד לאחר שיו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, גילה לפני כשנה לאילו מיני תועבות הוא משכיר את מתחם הנדל"ן שבבעלות הסוכנות. על פי הסכם הפשרה הוחלט שהמועדון יעבור למיקום חדש, ברחוב הארבעה.

>>האם דווקא הדאנג'ן הוא המקום הכי בטוח לנשים בחיי הלילה?

מועדון הדאנג'ן (צילום: נמרוד סונדרס)
מועדון הדאנג'ן (צילום: נמרוד סונדרס)

לציון המאורע תיערך ביום חמישי ה-29.3 מסיבת פתיחה חגיגית, שתכלול הופעות של אמני פטיש מקומיים ובה לדברי מנהלי המקום "האלכוהול יזרום, הלבוש יהיה חושפני ונועז, והקהל קינקי ומשולהב". הדלתות ייפתחו לקהל הרחב בשעה 23:00 בתום סיור לעיתונאים והרצאה של בוקי נאה. נראה כי השלשלאות, הכלובים וקוד הלבוש השחור (וכל המרבה בחלקי גוף חשופים ופריטים גותיים הרי זה משובח) יישמרו כשהיו. אך השאלה האמתית היא האם המבוך המפורסם ישוחזר גם במתחם החדש? נחכה ונראה.

מועדון הדאנג'ן – מסיבת הפתיחה, 29.3 (חמישי), רחוב הארבעה 10, מחיר הכניסה 70 ש"ח.