חדשות טובות מעולם אחר: "הדוב" תחזור לעונה שלישית

להתנחם בזרועותיו. ג'רמי אלן ווייט, "הדוב" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)
להתנחם בזרועותיו. ג'רמי אלן ווייט, "הדוב" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)

לפני חודש זו הייתה סוגיה שהטרידה אותנו מאוד: מדוע לא הכריזו על עונה שלישית של "הדוב", סדרת הלהיט של FX/דיסני+? מאז כבר כמעט שכחנו מקיומה, ובכל זאת הגיעה היום הבשורה המיוחלת על המשך הרפתקאותיו של השף הכי אנושי בטלוויזיה. ואנחנו ניקח את כל החדשות הטובות שנוכל למצוא

6 בנובמבר 2023

עד לפני חודש עוד היינו מוטרדים במערכת "טיים אאוט" עד עמקי נשמתנו משלל עניינים ברומו של עולם, וביניהם השאלה "למה לא הודיעו עדיין על עונה שלישית של 'הדוב'?", סדרת הדרמה הלוהטת של FX/Hulu שכבשה את העולם בסערה. עכשיו קצת פחות אכפת לנו ואנחנו בעיקר שואלים את עצמנו איך לסייע ליוזמות התנדבות, ובכל זאת הידיעה שהבוקר ניתן סוף סוף אור ירוק להמשך הרפתקאותיו של השף כרמי ברזאטו, מחממת מעט את הלב.

בהודעה חריגה בחגיגיותה לתקשורת, בישר נשיא FX אנטרטיינמנט ניק גראד ש"'הדוב' הדהימה קהלים מסביב לעולם בעונה הראשונה שלה, רק כדי להגיע לגבהים חדשים בעונה השניה ולהפוך לתופעה תרבותית. אנחנו גאים על השותפות עם היוצרים כריסטופר סטורר, ג'ואנה קאלו וג'וש סניור, כמו גם הקאסט המבריק שמובילים ג'רמי אלן ווייט, איו אדבירי ואיבון מוס-בכרך. מה שהם והצוות עשו יוצא דופן באמת, ואנחנו והשותפים שלנו ב-Hulu מצטרפים למעריצים בציפייה לפרק הבא בסיפור של 'הדוב'".

מאחורי ההודעה הסתתרה דרמת מקור קטנה כשלעצמה, כשבניגוד למקובל בתעשייה כשמדובר בלהיטים, לא הכריזו ב-FX על עונה נוספת של "הדוב" לקראת סיומה של העונה השנייה וההחלטה על כך נותרה תלויה מספר חודשים. הסיפור הוא שאף אחד ב-FX לא חשב שהסדרה תהפוך ללהיט גלובלי שמעורר דיונים ועימותים קשים בין מעריציה ובין מתנגדים קולניים שלא מבינים מה ההתלהבות. ההצלחה של העונה השנייה והמועמדויות לפרסי האמי על העונה הראשונה הפכו את "הדוב" מלהיט מפתיע בטעם אינדי לאחת מהסדרות הפופולריות בעולם. היוצרים והשחקנים רצו להיות מתוגמלים בהתאם. בתאגיד הבידור לא התלהבו להגדיל את ההשקעה בסדרה שבכלל לא הייתה בתוכניות החומש, אבל בסוף הפרסטיז' ניצח. בינתיים.

צילומי העונה השלישית של "הדוב" צפויים להיכנס לשלב טרום הפקתי מיד עם סיום שביתת השחקנים. כזכור, הסדרה עוסקת בשף צעיר ומבטיח על סף התמוטטות עצבים, שחוזר אל מחוזות הולדתו כדי להציל את עסק הסנדוויצ'ים של אחיו המת (ובעונה השנייה מנסה להפוך את הביזנס למסעדת שף משלו). זה אולי לא נשמע כמו הרבה, אבל איכשהו נדחסות לתוך 30 דקות של פרק כמויות של אנושיות שאי אפשר למצוא בעונות שלמות של סדרות נחשבות יותר. וזה הזמן להריע לאנושיות.