הדילים הכי שווים בתל אביב לקפה ומאפה

החיים מחייבים אותנו לפחות למנת קפאין אחת מזוקקת ביום, אך מהו ספל הקפה ללא מאפה? יצאנו לבדוק את דילים הקפה ומאפה הטעימים והמשתלמים בעיר וחזרנו עירניים

קפה ומאפה בבייקרי (צילום: עידית בן עוליאל)
קפה ומאפה בבייקרי (צילום: עידית בן עוליאל)
26 בינואר 2020

קינמון וקקאו | לה מולאן

בבית הקפה הפריזאי הנפלא מוגשים מיטב המאפים לצד קפוצ'ינו מצוין. מומלץ במיוחד מאפה קינמון וקקאו- מאפה שמרים מהולל באמת, אבל גם קרואסון שקדים יהיה בחירה מעולה.
מה הדיל: 22 ש"ח לקפה ומאפה עד השעה 12:00.
לה מולאן

שוקולד בננה טבעוני | לוסיה

בבית הקפה החמוד בבלפור מוגשת עוגת שוקולד-בננה טבעונית משובחת שמוכיחה שגם בלי ביצים וחמאה אפשר לקבל ביס מושלם לצד הקפה, ועוד עם טפיחה מצפונית על השכם.
מה הדיל: 22 ש"ח לקפה ופרוסת עוגה.
בלפור 18 תל אביב, 03-5297788

 

קרואסון חמאה וריבה | שמנמונת

כבר השם של בית הקפה מעורר ציפיות של ממש וגורם לנו לרכוש אמון במאפי הבוקר ובכך שלא יחסכו מאיתנו מנה נדיבה של חמאה. ואכן, ההבטחה מתממשת עם קרואסון חמאה מלכותי בתוספת ריבה מתוצרת הבית.
מה הדיל: קפה ומאפה ב-20 ש"ח עד השעה 12:00.
יהודה הלוי 109 תל אביב, 054-2312848

View this post on Instagram

תמר.

A post shared by Nino Herman (@nino.herman) on

בריוש | בייקרי

הבריוש הוא בדיוק מה שמתחשק לנו ליד הקפה בימים שבהם אנחנו מחפשים משהו במתיקות מתונה – מאפה רך, עשיר ומפוצץ בחמאה שאפשר (ורצוי!) לאכול לצד עוד קצת חמאה ואולי גם כפית ריבה. ביחד עם הקפה המצויין של המקום כבר מדובר על ארוחת בוקר של ממש.
מה הדיל: 26-18 ש"ח לקפה ומאפה.
בייקרי

סינבון | סוויטבוקס

דיל שווה ביותר מצאנו במאפייה האמריקאית בפאתי שוק לווינסקי – כאן תוכלו ללוות את הקפה ברול קינמון אמריקאי למהדרין או במאפין במילוי נוטלה או אוכמניות. מומלץ במיוחד למיטיבי לסת שרוצים בוקר אמיתי של סוכר בלי לקרוע את הכיס.
מה הדיל: סינבון או מאפין וקפה ב-20 ש"ח.
החלוצים 6 תל אביב, 03-6196030

מאפה ריקוטה | מילק בייקרי

זה לא סוד שרובנו לא מתים על שעות הבוקר המוקדמות. לצאת מרוטים מהמיטה החמימה ולהתחיל את היום זו משימה קשה מנשוא. הפתרון הידוע הוא קפה, ובכלל עוד לא התחלנו לדבר על המאפה. מאפה הריקוטה של מילק הוא קסם של ממש לכל לב שבור ונפש עייפה. בצק שמרים עלים קליל כנוצה במילוי ריקוטה מעודנת, שילוב טעמים עדין אך מנצח.
מה הדיל: קפה ומאפה ב-24 ש"ח.
מילק בייקרי

קפה שניאור

בית הקפה החולש על אחת הפינות הקסומות בעיר משמש מקום מפגש לתושבי השכונה, להורים בדרך אל ובחזרה מגן מאיר ובימים כתיקונם גם לתיירים צרפתיים שכעת נעדרים מהנוף. התפריט מדוייק ומוצלח והמאפים נהדרים.
מה הדיל: קפה ומאפה או מיני כריך ב-25/22 ש"ח.
קפה שניאור