ההורוסקופ השבועי של טיים אאוט

מי צריך להתחיל לחפש דירה חדשה, למי כדאי לתכנן בריחה קצרה לחו"ל ומי לא צריך לקום מהספה? ההורוסקופ השבועי של טיים אאוט

15 בפברואר 2015

גדי

קאצ׳ינג! מרקורי שחזר בשבוע שעבר משפיע לכם טוב על הכיס. היד של הגדיים הייתה קלה על האשראי בחודש האחרון אבל תגלו השבוע שההוצאות האלו לא היו לחינם. כן, אנחנו מתכוונים גם להזמנה מהסייל של NET-A-PORTER. בשלישי-רביעי הירח נכנס למזל דגים ומעורר את יצר הסקרנות. זה הזמן לבדוק את המסעדה החדשה שאתם מתכננים עליה. בוויקאנד מסתמן שתהפכו לדובוני-אכפת לי ורק תצטרכו פרטנר לכירבולים על הספה. לאמץ חיה זו ההמלצה שלנו.

[tmwdfpad]

דלי

זה נגמר, באמת. הסיוט שמרקורי העביר אתכם בחודש האחרון חלף לו. אם נתקעתם עם מצגת איומה שלא אושרה, השבוע היא תתקבל בתור הברקה ודברים יתחילו לזרום. באמצע השבוע זה בול הזמן לפנק את עצמכם בתיק של אלכסנדר וואנג שזממתם עליו. הוויקאנד הזה יהיה בסימן הוצאת אוויר, תאכלו את הראש לחבר טוב או לפסיכולוג (בשביל מה ההורים משלמים עליו כל כך הרבה?) ותדאגו לגלגל לעצמך עוד ספליף. זה הזמן למלא את הריאות ב-thc

דגים

השבוע הזה ימשיך בסימן וולנטיין ואלו שנמצאים בזוגיות יראו איך היחסים מקבלים וייב רגוע ונעים יותר. תמצאו את עצמכם זורמים עם החלטות בני הזוג ומקבלים הכל באהבה סכרינית ומעוררת קנאה. תפסיקו, יש גם אנשים בודדים שאתם מוציאים להם את העיניים ): זה השבוע להתחיל לתכנן בו את מסיבת יום ההולדת כי השנה בא לכם להרים על אמת. תבטלו את כל התכניות לסוף השבוע, זה הזמן להינעל עם בני הזוג בבית כשברקע מתנגן האלבום האחרון של ד׳אנג׳לו.

טלה

נחתם יפה בחודש האחרון כששום דבר לא התקדם? יופי, עכשיו תתחילו להזיז את התחת שלכם וmake it- work! זה בדיוק הזמן לנער את האבק מכל מה שהתחלתם לקדם לפני חודש. דחיינות לא מחמיאה לכם. החל משלישי אנשים יפסיקו לעשות את הדבר המוזר הזה, להגיד לכם ״לא״. זה הזמן לחזור לקבל את כל מה שמגיע לכם. עם כל ההישגיות אל תשכחו לצאת בוויקאנד, פירוק המתחים באמצעות צ׳ייסר אחד יותר מדי הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו.

שור

מרקורי גרם לכם לעבוד על טורבו בחודש האחרון וכמעט נשחקתם. אתם כל כך יכולים להרשות לעצמכם יום חופש שיסתכם בקפה מתמשך בשדרה ומסאג׳ בכולה אם זכית להיוולד למין החשוב. שימו לב שביום רביעי נכנס ירח חדש ואצלכם הוא מתמקם באיזור השאיפות. חודש כיבוש פסגות מתחיל מעכשיו. אל תנסו לרמות את עצמכם, בוויקאנד הזה אין צורך לתכנן תכניות, הספה היא המקום המושלם.

תאומים

קצת התעופפתם לכם בשבועות האחרונים. ויפסאנה או לימודי פילוסופיה, השבוע מיישמים. זה נורא נחמד לנסוע לריטריט במדבר אבל זה די חסר משמעות אם לא מיישמים את זה בבית. השבוע יש לכם את ההזדמנות לעשות את החיבור האדיר הזה בין הנפש לחיים היומיומיים. רק שאף אחד לא ישכנע אתכם לעשות ראסטות. בוויקאנד תמשיכו עם כל הרגשות האלו וזה הזמן להיפגש עם החבורה הקרובה.

סרטן

השבועות האחרונים היו מעולים לסקס אבל לא טובים לאהבה. השבוע המתחים יירגעו קצת אבל אל תצפו ל-50 גוונים של אפור במיטה. ברביעי זה הזמן לתכנן בריחה קטנה לחו״ל אם אתם חלק מה-1% ויכולים להרשות את זה לעצמכם. רק תדאגו להביא לנו מרשמלו סיגליות כשאתם חוזרים. בוויקאנד אתם מבריקים עם הרעיונות שלכם, אל תשכחו להשתמש בפתקים של האייפון.

אריה

בחודש האחרון שיחקתם בבדידות וניסיתם להתנהל בעולם סולו. אם אהבתם את עצמכם מספיק בתקופה הזו, עכשיו זה הזמן למצוא אהבה חדשה שתרטיט לכם את הגוף. באופן לא מתאים לכם נתתם לאנשים להיכנס לכם ללב ולהשפיע עליכם. זה בדיוק הזמן ללמוד להשתמש בעצות שנתנו לכם אחרים, זה ממש לא יוריד את הרעמה שלכם למטה

בתולה

השבוע הזה כל כולו בסימן פאן והתחלות חדשות ומבטיחות. גם אם אתם לא מחפשים כרגע משהו מיוחד, שימו לב לדלתות שנפתחות סביבכם. באהבה אתם חייבים להתבגר ולא לתת לריכולים של הקרובים להשפיע על ההחלטה שלכם. אין, כבר לא תביאי רופא הביתה, אמא צריכה להתקדם.

בשישי שבת הטקט שלכם מבצע נסיגה ותמצאו את עצמכם אומרים את מה שאתם חושבים למי שמגיע לו. הגיע הזמן לזה באמת!

מאזניים

כל השבוע הזה מתועל בעצם לפאן ומסיבות שנמנעו ממכם בחודש האחרון. אז אולי פספסתם את ג׳יילס פיטרסון, אבל גם לילה של שתייה חסרת מעצורים באמצע השבוע יעשו את העבודה. בוויקאנד סוף סוף קופידון יחזור לדאוג ללב שלכם אחרי תקופת היובש וחוסר ההבנות שליוו אתכם.

עקרב

הכוכבים באו לחדש לכם והגיע הזמן לחשוב על מעבר דירה. בעל הבית שלכם כבר הפך לבעל זבוב ואתם לא צריכים להמשיך לסבול רק בגלל שיש חנייה צמודה. התחדשות תמיד עושה לכם טוב ותפאורה חדשה בחייכם רק תשדרג לכם את מצב הרוח. זה גם השבוע שבו אתם חייבים לחזור להחלטה ההיא לשנה החדשה ולהתאמן. תחדשו את המנוי בחדר הכושר, תלכו לביקראם, העיקר שתזיזו את השרירים. כן, גם סקסי טיים נחשב.

קשת

אינטימיות היא שם הקוד. עם הקולגות ועם בני הזוג. הכל תלוי תקשורת נעימה ועדיף שתוציאו אותה מגבולות הוואטסאפ והמייל. אין כמו מימיקות ואינטנציות כדי להבין את מי שמולנו. אין צורך לענות לאבא למי תצביעו. סביר להניח שזה יתדרדר לויכוח שערוץ הכנסת ייראה לידו כמו מועדון תה של קשישות. סוף השבוע הוא הזמן להגשים את החלום הקטן שמלווה אתכם שנים. כן, אנחנו לגמרי מתכוונים לסדנת קאפקייקס.

לעמוד הפייסבוק של דימה גור