ההזעה המושלמת: Thee Oh Sees תופיע בבארבי בשיא הקיץ

במקום להיות המופע הפותח של Foals בראשון לציון, תופיע Thee Oh Sees, לשמחת מעריציה, הופעה מלאה בבארבי. תתכוננו לפריק אאוט משוגע ולהרבה מאוד זיעה

28 ביולי 2016

הופעתה של להקת Foals בראשון לציון אמורה הייתה להתקיים בסוף אוגוסט, אך נדחתה למועד לא ידוע בשנה הבאה. חשש עלה שיחד עם הדחייה נגוזה ההזדמנות לחוות את הופעת הפתיחה שלה – שאמורה הייתה להיות של Thee Oh Sees – לא פחות מאחת מלהקות הרוק הכי טוטאליות שפועלות כיום.

ובכן, חדשות טובות מאוד: Thee Oh Sees, פרויקט הגראז׳-Pאנק עטור השבחים של ג׳ון דוייר, תתן הופעה מלאה בבארבי ב־31 באוגוסט. מחיר כרטיס עומד על 184 ש"ח. הופעת הפתיחה תהיה של להקת Haxxan (שבלי קשר, משיקה מחר, 29.7, מיני אלבום בבסקולה יחד עם הרכב הסרף־רוק – האוריונס). על הפקת ההופעה אחראית חברת נרנג'ה.

Thee Oh Sees מסן פרנסיסקו היא מהלהקות הבולטות של תחיית הגראז' וה־psych שהחלה באיזור שנת 2000. ההופעה האנרגטית שלה, שכיום כוללת שני מתופפים שמנגנים בתיאום מפחיד, היא חוויה אינטנסיבית ופרועה במיוחד. כותב מילים אלה חווה הופעה אחת שלה מוקדם יותר השנה ומפציר בכם לא לפספס בשום אופן, שכן מדובר בהשתוללות שלא ברא השטן.

קטלוג האלבומים המגוון והעמוס של Thee Oh Sees נע בין השפעות סרף רוק קליפורני שמשי, Pאנק ונויז, הירושה המוזיקלית של רוקי אריקסון, להקות רוק קלאסי כמו פינק פלויד והרולינג סטונס ועוד. כמו כן, שירים שלה כיכבו במשחק הוידאו "GTA V" ובסדרה "שובר שורות" וקצב הוצאת האלבומים שלה פסיכי. רק מאז 2008 הוציאה הלהקה לא פחות מ־10 אלבומים. למעשה, עד שתגיע אלינו כבר ייצא לה אלבום נוסף, "A Weird Exits" שצפוי לראות אור ב־12 באוגוסט.

באלבום האחרון שלה, "Mutilator Defeated at Last", הגיע הלהקה עד לרוק פרוגרסיבי, ולטעמנו מדובר באחד מאלבומי הרוק הטובים ביותר שיצאו ב־2015. לאחרונה אף הוציאה הלהקה אלבום הופעה חיה כפול שממחיש את גודל הטירוף שקורה כשהיא על במה. אך כאמור, לנו ניתנה ההזדמנות לחוות זאת יד ראשונה עם כל הזיעה והבלאגן.