ההטבה היומית: יש לנו גירוס של חיים כהן לחלק לכם (ועוד המון מנות)

הצביעו חיים. חיים כהן (צילום: מודרן טו)
הצביעו חיים. חיים כהן (צילום: מודרן טו)

תתחילו לשמור מקום בבטן, כי פסטיבל האוכל הגדול חוזר. ב-23-26.5 יתקבצו מיטב השפים בגן צ'ארלס קלור כדי להשתתף בפסטיבל EAT. ואם כל הטוב הזה לא מספיק - משתמשי אפליקציית פועלים וונדר יכולים לקבל הטבה מרגשת במקום

17 במאי 2022

אחרי שנתיים ארוכות של הפסקה, בעקבות הקורו…מה? סליחה זה פשוט כל כך מאחורינו שכבר שכחנו, הפסטיבל האהוב עלינו חוזר. השפית עפרה גנור (מאנטה ריי) אצרה רשימת משתתפים מכובדת שכוללת את שף ישראל אהרוני, שף חיים כהן, שף גיא גמזו, שפית מנאל איסמעיל יוצאת מאסטר שף ועוד רבים נוספים. 

הוא חוזר. תל אביב EATS (צילום דוד בר סלע)
הוא חוזר. תל אביב EATS (צילום דוד בר סלע)

בין המנות שאנחנו מצפים לאכול: כנפיים מדיקסי, גירוס מיפו תל־אביב ולחמניית פופקורן שרימפס איקונית בדוכן של אריא. ואם עדיין לא שבעתם מהתיאור, השף אסף שטרן (מסה) יכין סלמון על סלט אטריות סובה ואורן אסידו (OLE) ירכיב מנת קטאייף ושוק אווז קונפי. בגזרת אוכל הרחוב נוכל למצוא מאכלים מפתים לא פחות, ביניהם בורקסים מדילק'ס, קרפים מלוחים של ברטון קרפרי וקינוחים מוגזמים של קרמרי ד'לאקלר.

אנחנו כבר יכולים להרגיש את הטעם בפה שלנו. הכנפיים של דיקסי (צילום: דניאל לילה)
אנחנו כבר יכולים להרגיש את הטעם בפה שלנו. הכנפיים של דיקסי (צילום: דניאל לילה)

אל תדאגו, גם לחברינו הטבעונים לא יחסר מה לאכול בפסטיבל. במתחם לטבעונים יוגשו מנות על בסיס מוצרי ביונד מיט ומתחם של חברת נסטלה יציע גלידות בשפע. גם בתחום השתייה לא נקופח – בדוכני אפרול, קרלסברג ובלו נאן יימזגו משקאות במחיר מוזל. נוסף על כך בשדרת השוק יפעלו דוכנים של גבינות באשר, הרינג, המלביה ועוד, שיציעו מוצרים וחומרי גלם שונים.

וייבים טובים מובטחים – עם במת הופעות קאברים של מתחם ווינישטפן, במת טברנה, מתחם DJ's ופינות ישיבה על קו החוף שיספקו מקום למטרה שלשמה התכנסנו – לאכול.

כמה התגעגענו. (צילום דוד בר סלע)
כמה התגעגענו. (צילום דוד בר סלע)

והנה החלק שחיכיתם לו: ללקוחות בנק הפועלים יש הטבה מיוחדת – מנה באחת מהמסעדות באירוע בתמורה ל-25 נקודות בלבד. 25 נקודות – והופ המנה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את האפליקציה של פועלים וונדראה ולבוא רעבים כמובן.

תלאביב Eat, גן צ'ארלס קלור, שני-חמישי (23-26.5), 23:00-18:00, פרטים באתר

*ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט".
בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder. עד גמר המלאי