ההטבה היומית: ברור שבא לכם הנחה להופעה של פיפטי סנט

עכשיו יש לו 22 שאלות. 50 סנט. צילום: Shutterstock
עכשיו יש לו 22 שאלות. 50 סנט. צילום: Shutterstock

קדימה שורטי, זו יום ההולדת שלך. ובעצם גם אם לא, עדיין מגיע לכם להתכבד בכרטיס להופעה של 50 סנט בהיכל מנורה עם הנחה משמעותית. ולא, זה לא אומר שאתם עומדים לראות את 30 סנט. אלא שגם אתם תוכלו לראות אותו מופיע מבלי שצריך להתעשר (או למות בניסיון)

רק לפני רגע הוא עוד נתלה עם הראש למטה מהפיגומים בהופעת המחצית המטורפת של הסופרבול, ועכשיו הוא עומד להגיע להיכל מנורה ביום העצמאות האמריקאי, 04.07. הכרטיסים נחטפים במהירות והמחירים – כיאה להופעה מחו"ל – לא פשוטים. אבל היי, פססט… יש לנו עבורכם הנחה באפליקציה של פועלים וונדר.

>> הופעות, מתנות, ארוחות בוקר ועוד הטבות כיפיות שמצאנו לכם

אז מה הדיבור? פשוט מאוד. באפליקציה של פועלים וונדר תוכלו לאסוף הנחה של 80 ש"ח תמורת 30 נקודות לכרטיס יחיד (אבל היי, מותר לכם להזמין שני שוברים פר לקוח, אז מוזמנים לפרגן לחבר). פיפטי כבר מתחמם, במנורה כבר מחזקים את הבמה והבוטי שלכם לא יזיז את עצמו. קדימה, לאפליקציה של פועלים וונדר

פיפטי סנט, או קרטיס ג'קסון השלישי אם אתם רוצים להיות רשמיים בנוגע לזה, הוא ראפר, יזם, שחקן, מפיק טלוויזיה ואחד מהראפרים המצליחים ביותר בעשרים השנים האחרונות. יחד עם סיפור רקע צבעוני ודרמטי במיוחד (בראשית הקריירה הוא נורה בפניו, וחשב שלא יוכל לחזור לראפרפ) וחסות מצד אמינם וד"ר דרה, פיפטי פרץ בסערה עם אלבום הבכורה "Get Rich or Die Tryin" ב-2003. אחר כך הגיעו עוד 6 אלבומי אולפן, 89 פרסי מוסיקה, 5 ספרים ו-29 סרטים, כולל אחד על חייו. כיום הוא נחשב לאחד הראפרים העשירים בעולם, לא מעט בזכות החוש העסקי המבריק שלו, וסדרת הלהיט "פאוור", אותה הוא מפיק.

*ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט".
בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder. עד גמר המלאי