ההטבה היומית: מכירה מוקדמת ובלעדית לעברי לידר בהיכל מנורה

צעיר לנצח. עברי לידר (צילום: ינאי יחיאל)
צעיר לנצח. עברי לידר (צילום: ינאי יחיאל)

סיבוב ההופעות החדש של עברי לידר, "XXV", ואתם מקבלים לא רק הזדמנות לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת, בבלעדיות, אלא גם עם הנחה משמעותית לכרטיס. אנחנו באמת צריכים להמשיך או שאתם כבר מחכים מחוץ למנורה עם אוהל?

כבר 25 שנים שעברי לידר מעצב את הפסקול הישראלי. כן, אנחנו יודעים, המשפט האחרון גורם לכם להרגיש זקנים. זה בסדר, גם לנו. בין אם אתם זוכרים אותו מלטף ומשקר ובין אם הצטרפתם אליו רק במהלך אחד מאלף הגלגולים המוזיקליים שלו, סיבוב ההופעות הקרוב של לידר יחגוג רבע מאה של יצירה מקורית ותמיד מתפתחת, ויחל בהופעה חגיגית בהיכל מנורה ב-30.6.

>> הופעות, מתנות, ארוחות בוקר ועוד הטבות כיפיות שמצאנו לכם 

אז מה העניין? ובכן, כרגע הדרך הבלעדית לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת היא דרך האפליקציה של פועלים וונדר, ואם זה לא מספיק, תוכלו להתארגן גם על הנחה של 80 ש"ח תמורת 30 נקודות לכרטיס יחיד. אז לפני שכל הלידרים (ככה אנחנו קוראים לקהל של לידר) מתנפלים על הכרטיסים, זה הזמן שלכם לטוס לאפליקציה של פועלים וונדר.

עברי לידר הוא אחד מהמוזיקאים המצליחים ביותר במאה הנוכחית. את קריירת הסולו שלו הוא החל כיוצר מוזיקה ללהקות מחול, עד שהוציא ב-1997 את אלבומו הראשון "מלטף ומשקר", שזכה להצלחה מרשימה. הוא היה אחד מהאומנים הראשונים שיצאו מהארון, והפך לסמל להטב"קי בלב המיינסטרים הישראלי. במקביל, לידר נפתח לסגנונות מוזיקלים רחבים יותר, והחל לשלב מוזיקה אלקטרונית בשיריו, שיתף פעולה עם כמה מכוכבות הפופ הגדולות של ישראל ולבסוף השלים את מעגל חייו של אומן פורץ דרך, וחובק על ידי מפעלי יצור הכוכבים של הריאליטי בתור שופט ב-"אקס פקטור ישראל" ו-"דה וויס ישראל".

*ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט".
בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder. עד גמר המלאי