מתחת לאף: ההמבורגר המחתרתי של הפרופסור מתמקם בספוט סודי

ההמבורגר שנשלח בווטאספ מצא בית של קבע בלוקיישן סודי שמזכיר תחנת סמים. אנחנו לא צוחקים

סודי בהחלט (צילום: נמרוד סונדרס)
סודי בהחלט (צילום: נמרוד סונדרס)
20 במאי 2019

בנובמבר האחרון סיפרנו לכם על ההמבורגר המחתרתי שמשגע את העיר ומגיע בהזמנת וואטסאפ עד אליכם. עכשיו פותח "הפרופסור" ספוט סודי, שמזכיר תחנת ממכר לסמים בלוד ומתהדר באותו סטייל שושואיסטי שאפיין את ההזמנה הביתה. אחרי שתשיגו את הקוד היומי (באמצעות שליחת וואטסאפ למספר 051-5050145) תקבלו כתובת ותגיעו ללוקיישן שבו תמצאו קיר לבנים שחור, עם צוהר קטן ובתוכו מוכר עוטה מסיכה. אחרי שתמסרו את ההזמנה, ההמבורגר יוגש אליכם מחלון נוסף בקיר, בלי להשאיר ראיות.

בסגנון הכספפומטים של לוד. ההמבורגר של הפרופסור. (צילום: נמרוד סונדרס)
בסגנון הכספפומטים של לוד. ההמבורגר של הפרופסור. (צילום: נמרוד סונדרס)

הלחמנייה צבועה בשחור (בעזרתה האדיבה של תוספת אבץ) והיא פריכה ואוורירית. בתוכה תמצאו גם חלפיניו המעניק טעם פיקנטי וייחודי, עגבניות רעננות, מלפפון חמוץ בכבישה ביתית, בצל וכמובן – קציצת בקר מופלאה העשויה מנתחי אסאדו ונצלית באיטיות במעשנת עם פחמי הדר וצ'ילי, בטמפרטורה 75 מעלות צלזיוס. אופן העשייה הייחודי מותיר את הקציצה רכה, נימוחה ועסיסית להפליא. הקציצה משוחה בריבת בצל נהדרת היוצרת מנעד טעמים נבון ויחיד במינו, כזה שקרוב לוודאי לא טעמתם בעבר.

אם זה לא מספיק, לצד ההמבורגר מוגשים גם קרעי תפוחי אדמה שעוברים תחת המעשנת ונצלים עד לקבלת מרקם קריספי ומדויק ומוגשים עם רוטב מיונז וצ'יפוטלה, קונפי שום, קטשופ ביתי ועוד. גם לטבעונים ולצמחונים יש מקום בהמבורגר הסודי, עם קציצת beyond meat שעוברת את טיפול המעשנת ומקבלת גם היא ניחוח ייחודי ומרקם מדויק למופת.

ההמבורגר של הפרופסור. תאכלו על הספסל. (צילום: נמרוד סונדרס)
ההמבורגר של הפרופסור. תאכלו על הספסל. (צילום: נמרוד סונדרס)

מחירים:
בורגר דנוור 160 גרם + צ'יפס 49 ש"ח
בורגר טוקיו 220 גרם + צ'יפס 59 ש"ח
בורגר הלסינקי: 320 גרם + צ'יפס 79 ש"ח
Beyond meat + צ'יפס 59 ש"'ח

והכתובת? סודית בהחלט, אך רק נגלה שהיא באזור אלנבי-טשרניחובסקי. בהצלחה ובתיאבון.

משלוחים והזמנות בטלפון 051-5050145; אזור משלוחים: תל אביב, רמת השרון, הרצליה, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה ורעננה. משש בערב ועד שנגמר.