פריז פינת דיזנגוף: גסטרו בר חדש לאריאל לייזגולד

רחוב דיזנגוף מתחדש בגסטרו בר פריזאי פרי ידה של קבוצת המאנקי ביזנס. המקום, Hotel de Ville, יציע קוקטיילים קלאסיים, יין, טבק ותפריט צרפתי שובב. הפתיחה, אפריל 2018

אריאל לייזגולד לא עוצר. צילום: לירון הראל
אריאל לייזגולד לא עוצר. צילום: לירון הראל
5 בפברואר 2018

קבוצת ה"מאנקי ביזנס" לא עוצרת, והפעם, גסטרו בר שמתבסס על משקאות קלאסיים ומטבח פריזאי שובב באווירת הביסטרואים של לב פריז. הקבוצה, בראשותם של אריאל לייזגולד ואבירן אבידן, ובשיתוף עם עמיקם "קיקו" בלוקו (קלמטה) ממשיכה עם מיזם רביעי. אחרי שהקימו לפני תשע שנים את ה-223 ולאחריו גם את  הבל בוי והבאטלר, שהיו קרקע פורייה להתפתחות סצינת האלכוהול בתל אביב, הקבוצה קורצת לעבר הבילוי הפריזאי ופותחת את Hotel de Ville. 

במהלך חודש אפריל, קצת אחרי ליל הסדר בשבילכם, פינת הרחובות דיזנגוף וז'בוטינסקי (כן, איפה ששכן פעם קפה מיכל) תתחדש בגסטרו בר החדש . בתכנית: קוקטיילים קלאסיים, יין וטבק, על העיצוב אמון האדריכל ירון טל ובגזרת התפריט אוכל צרפתי המושפע מתרבות הבילוי הפריזאית כמו טרטר ומולים פרובנסיאל. כבר נשמע לנו טוב.

The guy who makes the drinks. אריאל לייזגולד. צילום: יח"צ Monkey Business
The guy who makes the drinks. אריאל לייזגולד. צילום: יח"צ Monkey Business

לדברי לייזגולד: "הוטל דה ויל הוא, בתרגום מצרפתית, פשוט 'בית העירייה' הקדום שבו נערכו כל הכינוסים המשמעותיים והמפגשים החברתיים בערים המרכזיות. החלטנו לקחת את הרעיון הזה ולשדך לו את התרבות העירונית הפריזאית אשר לה המון קווים משיקים לתרבות התל-אביבית. כמו בשאר המקומות שלנו, הרצון להביא את האורח לחוויה של התנתקות זמנית מהרחוב ההומה, עם קוקטיילים, אוכל ואירוח בסגנון הייחודי לנו."
המקום כאמור ייפתח באפריל 2018, עצה שלנו, שריינו לכם ערב ביומן.

הוטל דה ויל