באים להרים: 5 הופעות בתל אביב שאסור לכם פספס בחודש הקרוב

הדג נחש באוויר. צילום: יח"צ/לינקטון
הדג נחש באוויר. צילום: יח"צ/לינקטון

הקיץ ממשיך להתחמם, ואתם לא רוצים להתייבש כל הזמן הזה לבד. במקום זה, למה שלא תלכו לאיזו הופעה טובה? ואם אתם מתלבטים לאיזו הופעה ללכת, דעו שיש לנו מדריך שלם להופעות ואירועים בקיץ הקרוב, ומתוכו בחרנו את חמשת ההופעות הכי טובות בתל אביב בחודש הקרוב. לא לפספס

7 באוגוסט 2023

הדג נחש | מוזיאון תל אביב לאמנות

אחת הלהקות האגדיות, מראשוני ההיפהופ הישראלי, מגיעות לחשמל את תל אביב ביום האחרון של הקיץ, רגע לפני החזרה לשגרה. הדג נחש יגיעו למוזיאון תל אביב לאמנות להכניס בנו רוח מחאה ואנרגיות טובות לקראת פתיחת השנה. שם תוכלו לא רק לפגוש את להקת ההיפ-הופ הוותיקה, אלא גם לזכות בביקור לילי במוזיאון עצמו ברכישת כרטיס. ההופעה תכיל שירים מכל העשורים בהם הלהקה פעילה, החל מהשירים המוכרים ביותר, עד ליצירות חדשות – הדיבור הוא שהאלבום המתקרב שלהם לוהט, והסינגלים מרמזים שזה נכון.
יום חמישי, 31.8, לפרטים נוספים ורכישה

הדג נחש מגיעים למוז״א (צילום: אוהד רומנו)
הדג נחש מגיעים למוז״א (צילום: אוהד רומנו)

פול אוקנפולד | גגרין

אחד מהתקליטנים הוותיקים ביותר נוחת כאן בתל אביב – פול אונקפולד האחד והיחיד, מי שהתחיל את דרכו בשנות ה-80, והתפוצץ על הטראנס בשנות ה-90, ומאז משגע את העולם עם הטרקים שלו. פול התפרסם בזכות יצירה מיוחדת וסימפולים שביצע לשירים מוכרים. איפה תוכלו לפגוש את האגדה הזו? לא אחרת ממועדון הגגרין, שיקיים מסיבה מהחלומות הכי נוצצים שלנו. אם אתם חובבי הלילה, קלאברים, אוהבים לרקוד בנשמה ומוזיקת טראנס פועמת בליבכם – אין מצב שתוכלו לפספס את ההופעה הזאת.
יום חמישי, 31.8, לפרטים נוספים ורכישה

זהו זה | היכל התרבות תל אביב

גדלנו עליהם, היינו איתם בהתחלה ועכשיו אנחנו איתם בקאמבק. חמשת הקומיקאים המופלאים של מדינת ישראל לא נשארים חייבים, ומגיעים להיכל התרבות בתל אביב כדי להצחיק, לבצע שירים ולהעביר ביקורת על מה שאנחנו לא שמים לב שקיים בכלל. ולא רק ביקורת, אלא אם אהדה, אהבה והרבה מאוד הומור בין לבין. אז אם בא לכם מופע מרגש, ישראלי, שיגע לכם בלב וגם קומדיה פרועה – זאת ללא ספק ההופעה עבורכם.
יום שישי, 1.9, היכל התרבות, תל אביב-יפו, לפרטים נוספים ורכישה

זהו זה? ממש לא, יש עוד הרבה לאן להמשיך (צילום: פיני סילוק)
זהו זה? ממש לא, יש עוד הרבה לאן להמשיך (צילום: פיני סילוק)

מרינה מקסימיליאן | פארק אריאל שרון

היא פרצה אל חיינו בכוכב נולד כשהייתה רק בת 18, ומאז כבשה את המדינה. אחת הזמרות הגדולות בישראל, מרינה מקסימיליאן בלומין, מגיעה לפארק אריאל שרון להרים את כולנו. היכולות של מרינה באות לידי ביטוי בווקאליות הייחודית שלה, בסגנונות הרבים שהיא משלבת וביכולות התאטרליות שלה על הבמה לסחוף ולהקסים את כולם. המופע צפוי להכיל בתוכו שלל שירים מהעבר ומהווה, בין היתר גם הלהיטים הגדולים וביצועים מקוריים לשירים שאנחנו מכירים. אם ליבכם חשק בהופעה סוחפת, מרגשת שתרים אתכם גבוה – שם אתם צריכים להיות.
יום שבת, 2.9, פארק אריאל שרון, לפרטים נוספים ורכישה

ציפורלה | מוזיאון תל אביב לאמנות

אנסמבל המוזיקה, תאטרון והיצירה הפרועה והחופשית נוחת במוזיאון תל אביב לאומנות. ציפורלה ידועה כמי שמביאה לקדמת הבאה תיאטרון עצמאי ומהווה בית ליצירה ישראלית מקורית. האנסמבל מציג תפיסה ייחודית של תיאטרון המשלבת מספר רב של ז'אנרים בתוך מופע, המתחברים לכדי אירוע בימתי סוחף ומשעשע. תוכלו למצוא סאטירה לצד מחול ולצד ביקורת חברתית, יחד עם אהבה גדולה ושחקנים שעושים את הדבר שהם הכי אוהבים. המופע החדש של ציפורלה עתיד להכיל בתוכו ממספר של קטעים המתכתבים עם המציאות הישראלית, ובוחנים אותה מזווית הומוריסטית ומלאת דמיון. אם בא לכם מופע תרבות ותאטרון איכותי שגם שובר מוסכמות – אל תהססו להזמין כרטיסים ולהנות.
יום שישי, 8.9, לפרטים נוספים ורכישה