סגר בלוז: סדרת הופעות אונליין בנמל לאזרחים ותיקים

לכבוד הסגר שבפתח הפיקו בנמל סדרת הופעות שתשודר חינם ברשת החל מיום ראשון. בשביל לשמוע את אלי גורנשטיין שר פרנק סינטרה גם אתם יכולים להיות אזרחים ותיקים

סטארט ספרדינג דה ניוז. אלי גורנשטיין שר סינטרה (צילום: בית היוצר)
סטארט ספרדינג דה ניוז. אלי גורנשטיין שר סינטרה (צילום: בית היוצר)

ימי הסגר בשבועות הקרובים לא הולכים להיות קלים, והצמא למעט תרבות ומוזיקה חיה רק ילך וייגבר. אנחנו הולכים לחפש באובסס את ההופעות המעטות שמחכות לכם אונליין, ולפחות בחלק מהמקרים למצוא אותם במקומות בלתי צפויים. איך אתם, למשל, עם הופעה של אלי גורנשטיין הענק שר משירי פרנק סינטרה? ידענו.

בעקבות הצלחת מיזם הופעות מקוונות לגיל השלישי במהלך שבוע חנוכה, תחום אזרחים ותיקים בעיריית תל אביב-יפו בשיתוף נמל תל אביב הפיקו סדרת הופעות מצולמות נוספת בהשתתפות אמנים ותיקים ואהובים שתוכננה לשידור סמוך לפסח. עם קבלת ההחלטה על הסגר, הוחלט להקדים את שידור המופעים ולהנגיש לציבור האזרחים הוותיקים את חדוות עולם התרבות במהלך תקופת הבידוד והבדידות.

ובכן, בעיר שבה כל מי שהגיע לכאן מראשון לציון לפני שנתיים חש עצמו אזרח ותיק, אין סיבה שלא כולם יהנו. בין המופעים: אלי גורנשטיין שר סינטרה, ששי קשת במופע המשלב סיפורים ושירים אהובים, שמעון פרנס במוזיקה יוונית, משה בקר בסטנד אפ מוזיקלי אינטימי, יותם כהן ואירה ברטמן במופע אופרה ועוד. המופעים יהיו זמינים לצפייה ללא תשלום באתר נמל תל-אביב, החל מיום ראשון הקרוב לאורך כל השבוע ובכל שעות היממה.