היכנסי כבר לאוטו: 5 הופעות מומלצות שמצדיקות יציאה מהעיר

הנה משפט שלא חשבתם שתקראו: נועה קירל מחכה לכם בפסטיבל ״בריזה״ (צילום: אנת'וני דבלין/גטי אימג'ס)
הנה משפט שלא חשבתם שתקראו: נועה קירל מחכה לכם בפסטיבל ״בריזה״ (צילום: אנת'וני דבלין/גטי אימג'ס)

לא יאמן, אבל יש עוד לפחות חודש שלם עד סוף הקיץ, ואם כבר נגמר לכם מה לעשות אז הנה הצעה - צאו מהעיר, ואם אפשר, אז להופעה. כן, הופעה מחוץ לתל אביב - זה לא נורא כמו שאתם חושבים. אספנו חמש הופעות ששוות את הנסיעה יא תל אביבים תקועים (אנחנו מדברים על עצמנו)

8 באוגוסט 2023

אהוד בנאי | זאפה אמפי שוני

משפחת בנאי עדיין על המפה, בעיקר כי יש כל כך הרבה מהם. אם אתם מחפשים חיבור למוזיקה ישראלית, אותנטית, שמזקקת את המקום שבו אנחנו חיים בו בעדינות נפש – אהוד בנאי הוא האדם בשבילכם. אחרי שנים של הופעות לא נגמרות ועשורים אלבומים טובים שממשיכים לזרום, גם בגיל 70 המוזיקאי המחונן לא עוצר. בנאי מגיע לזאפה באמפי שוני, ומתכנן להרים הופעת בלוז שתכלול בתוכה את כל תקופותיו כאמן. התרגשות עזה מובטחת, רק אל תשכחו לצאת לפני הפקקים של חמישי.
יום חמישי 17.8, לפרטים נוספים ורכישה

דודו טסה | גריי מודיעין

דודו טסה, כנראה אחד מהכוחות המוזיקלים הכי מעניינים בתרבות הישראלית בעשורים האחרונים, יודע בדיוק איך לגעת בעצב הישראלי שמחבר בין מוזיקה בעברית למוזיקה ערבית. באמת שיש מעט מאוד אמנים עם קונצנזוס מוחלט כמוהו – אולי רק זה שנמצא מעליו כאן ברשימה. כל ישראלי חייב לראות את טסה לפחות פעם אחת, וזה לגמרי שווה את הנסיעה כל הדרך ל… מודיעין? אוי, טוב נו.
יום שישי, 18.8, לפרטים נוספים ורכישה

החצר האחורית | זאפה חיפה

הלהקה הכי חתרנית עם המילים הכי דוקרות – טוב נו, מיד אחרי הבילויים – היא כבר מזמן תופעה: סופרגרופ מקומי שמגובה באחד מהפזמונאים הכי גדולים בתולדות ישראל. בזמנים כאלה רק המילים של יענקל'ה רוטבליט יכולים לגרום לנו להרגיש שלא השתגענו. יחד עם תומר יוסף, גדי רונן ואיתמר ציגלר, חיפה הולכת לבעור. בקטע טוב.
יום שישי, 18.8, לפרטים נוספים ורכישה

פסטיבל בריזה | אמפי פארק אשקלון

יאללה, הגיע הזמן להרים – פסטיבל בריזה באשקלון הולך להימשך 3 ימים, ומביא אליו את הזמרים והמופיעים שאתם מכורים בשושו לכל השירים שלהם. כן, אנחנו מדברים על נועה קירל, עומר אדם ושרית חדד. אין מספיק רפרנסים כדי להסביר כמה הפסטיבל הזה הולך להיות מרים. מי לא רוצה לצרוח את ״קצת משוגעת״ מיד אחרי ״פנתרה״? ברור שאתן רוצות. במקום לעשות רונדלים עם ספיר בטיקטוק, פשוט תעשו וורום וורום לעבר אשקלון, ותכניסו לחיים שלכם קצת אהבה ללהיטים.
יום שלישי, 22.8, לפרטים נוספים ורכישה

משינה | קיסריה

להקת הרוק ההיסטורית שעשתה את שנות ה-80 וה-90 במדינה ליותר מעניינות נוחתת להופעה ייחודית בקיסרה, במסגרת בסיבוב הופעות בשם ״סלבריישן״. אחרי זמן רב של שקט, הרוק הישראלי חוזר לתת בראש – אוקי, לתת בראש נוסטלגיה – וזו גם הזדמנות לדור הצעיר להבין שבעבר  היה רוקנ'רול, גם אם הוא קצת הזדקן.
יום שלישי, 5.9, לפרטים נוספים ורכישה