בשבוע הבא: ההופעות חוזרות לתל אביב. עם גיטרה. בקטנה. וחינם

קרולינה (צילום: יחסי ציבור)
קרולינה (צילום: יחסי ציבור)

החיים בתל אביב מנסים להסתגל לשגרת מלחמה חדשה, ועכשיו תורן של הופעות המוזיקה לנסות ולמצוא פורמט שיתאים לקהל: בשבוע הבא תתקיים במועדון צוותא סדרה מצומצמת של הופעות פתוחות לקהל שהיו אמורות לעלות בפסטיבל הגיטרה הבינלאומי. וכן, הכניסה חינם ברישום מוקדם

31 באוקטובר 2023

הניסיון לחזור לשגרת חיים כלשהי בצל המלחמה, כדי להצליח איכשהו לא להשתגע ואולי גם לא להתרושש, מורגש היטב ברחבי תל אביב וגם בעולם התרבות עושים צעדים זהירים וראשוניים בדרך להבין איך מחזירים לחיים שלנו את כל העניין הזה של הופעות, סרטים ואירועי תרבות למיניהם. מהמרתף של מועדון צוותא הוותיק בלונדון מיניסטור, יחד עם פרויקט IsraAid, משדרים בשבועיים האחרונים הופעות לייב נוגעות ללב מעל גבי האינטרנט, מול אולם ריק. אבל בשבוע הבא כבר יתקיימו בו הופעות חיות עם קהל, לראשונה בעיר מאז פרוץ המלחמה.

בתחילת נובמבר אמור היה להתקיים בצוותא פסטיבל "אני גיטרה" הבינלאומי החמישי בהשתתפות אמנים רבים, כולל אמנים בינלאומיים. בימים האחרונים הוחלט בצוותא לקיים במקום הפסטיבל המתוכנן סדרה מצומצמת של מופעי גיטרה ללא תשלום, בהשתתפות אמנים ישראליים, מול קהל באולם (בהתאם להנחיות פיקוד העורף המתעדכנות) ומול קהל של מפונים מהעוטף השוהים בתל אביב. המופעים אף יצולמו ויעלו לאחר מכן במלואם לפלטפורמות השונות של צוותא ברשת.

Israel AID

Israel AID

Posted by ‎צוותא תל אביב‎ on Thursday, October 26, 2023

המופע המרכזי יהיה So Close של קרולינה, מפגש בלתי אמצעי של הקהל עם האמנית האהובה והמוערכת ולביצועים מיוחדים שלה לבד עם גיטרה על הבמה. עוד יופיעו הדר לוי ("גאגי") בחפלה בלקנית, הדואו עופר מזרחי וליאור עוזרי עם המופע "שם המקום" המחבר בין מוזיקה מערבית, טורקית, הודית וקווקזית, ו"תזמורת הלאדינו" בשיר ותפילה.

ההרשמה לצפייה במופעים תיפתח מחר (רביעי 1.11) באתר צוותא, ולא תתאפשר כניסה ללא רישום ושיריון מקום מראש. המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ובכל מקרה של שינוי יעודכנו הנרשמים בהתאם. בימים הקרובים צפוי להתקיים גם מופע נודד, בהובלת המנהל האמנותי והמוזיקאי גיא מזיג בו יארח חלק מהאמנים המשתתפים ב"אני גיטרה", בבתי מלון בהם שוהים מפונים מהעוטף.