חמש הופעות שאסור לפספס בפסטיבל אינדינגב 2015

כמו בכל שנה, לא קל לבחור באיזו במה להיות ומתי, את מי לראות ואת מי לפספס בפסטיבל אינדינגב. לפיכך, קבלו חמש המלצות להופעות שכדאי לכם מאוד לראות

אינדינגב. צילום: גוני ריסקין
אינדינגב. צילום: גוני ריסקין
12 באוקטובר 2015

אביב גדג'

איש להקת אלג'יר שכבר מזמן עשה לעצמו שם של יוצר ענק בפני עצמו עם שני אלבומיו "תפילה ליחיד" ו"ילדים של מהגרים". בפסטיבל אסקפיסטי שכזה, אביב גדג' הוא מי שיבעט את המציאות הקשה בחזרה ישר לפנים. זה לא מקום לחלשים.

חמישי, במת הקוף, 23:00

[tmwdfpad]

קין והבל 90210

הטריו המטורלל שהוציא השנה את האלבום "וידאודרום", הוא אחד ההרכבים הכי כיפים לראות בלייב. בבליל הסגנונות שהם מנגנים מתערבבים סלאדג' ות'ראש מטאל עם מוזיקת "ארץ ישראל הישנה והטובה"; השפעות של מלווינס והביטלס עם סרטי פנטזיה, מדע בדיוני ואימה, כשאת הכל עוטף המון הומור מעוות. וביקורת. על כל מה שזז ולא זז.

שישי, במת הקוף, 23:30. לראיון עם קין והבל 90210.

ג'יין בורדו

הדרך שעשתה השנה להקת ג'יין בורדו, בהנהגת הזמרת והוכתבת דורון טלמון, מדהימה. מלהקת אינדי מקומית הפכה ליקירת הרדיו שמפוצצת מועדוני הופעות ברחבי כל הארץ עם הקאנטרי הממזרי העברי והסקסי שלה ועם להיטים כמו "איך אפשר שלא", "עינב" ו-"וויסקי". והם נותנים הופעה מעולה.

שישי, במת הקוף, 18:00. לראיון עם ג'יין בורדו.

ניר מטרסו

אמן קומיקס, אנימטור ומוזיקאי שלפני כשנה הוציא את האלבום יוצא הדופן "זרע לוייתן". מטרסו היה חבר בהרכבי השוליים המהפכה המיותרת, סקין בלוז, קבוצת ספירלה והרכב הפאנק נ"מ וכמו כן הוציא מוזיקה תחת השם צ'לי קצ'רלי. מי שמחפש מוזיקה אלטרנטיבית באמת בפסטיבל צריך לבוא לשמוע אותו.

שישי, במת הפיל, 0:30. לראיון עם ניר מטרסו

הילה רוח

"רופאה במערב" של הילה רוח הוא אחד מאלבומי הרוק הטובים שיצאו בישראל השנה. הכתיבה של רוח, לשעבר מלהקת "כלבי רוח", היא אינטימית, מרוגשת ולעיתים אף נוגעת בנונסנס מבורך. הזדמנות נהדרת לחוות מוזיקאית שכותבת נפלא וגם יודעת להעביר את מנעד הרגשות הרחב של שיריה בהופעה חיה.

שישי, במת הקוף, 20:00

ויש עוד לא מעט הופעות שוות. לליינאפ המלא ולוח הזמנים של המופיעים