והילד הזה הוא כלבלב: הורים לכלבים. יש דבר כזה. והם מתאחדים

אבא, אמא, ווף ווף. מפגש קהילת "הורים לכלבים" (צילום: יעל עורי)
אבא, אמא, ווף ווף. מפגש קהילת "הורים לכלבים" (צילום: יעל עורי)

אם אתם קוראים לעצמכם "הורים לכלבים" - אתם לא לבד: "דוגיסט - אירועי העשרה להורים לכלבים" יאחד אתכם עם מומחים, הרצאות וסדנאות שילמדו אתכם איך להיות הורים טובים יותר לילדים (עם פרווה וזנב) בריאים יותר. רק תשאירו את הילדים בבית

15 בפברואר 2023

אם יש לכם כלב אתם בטח מכירים את התחושה הבלתי נמנעת הזאת, שהיצור המתנשף והשעיר שמכשכש בזנב וצוהל משמחה לקראתכם הוא בעצם הילד שלכם, סוג של, קטנטן וחסר ישע ותלוי בכם לחלוטין. ובכן, אתם לא לבד. מגדלי כלבים רבים, כך מתברר, מכנים את עצמם "הורים לכלבים". לחלקם יש גם ילדים אנושיים, כך שתמחקו לעצמכם מהראש את הסטריאוטיפים על רווקות או יחידנים עריריים, ותתחילו להתרגל לרעיון החמוד הזה. כי לא רק שיש דבר כזה, "הורים לכלבים", עכשיו הם גם מתאחדים.

תן יד, קח ליטוף, כלב טוב. שוק קח תן לכלבים (צילום: עמר בינשטוק)
תן יד, קח ליטוף, כלב טוב. שוק קח תן לכלבים (צילום: עמר בינשטוק)

ביום שישי הקרוב יערך אירוע ייחודי תחת הכותרת "דוגיסט: אירועי העשרה להורים לכלבים", יוזמה של בלוגריות הכלבים ומובילות קהילת "הורים לכלבים" עמר בינשטוק ושוהם שוורץ, בשיתוף המומחים מאמן הכלבים האגדי נדב עבו, הפיזיותרפיסטית לכלבים דנה רביב והמטפלת ברפואה משלימה לבע"ח רז פלוקסמן. האירוע יכלול טיפים וטכניקות לאילוף והתנהגות, פעילות גופנית, פיזיותרפיה וטיפולים אלטרנטיביים לבריאות הכלב שלכם, והתוכנית כוללת הרצאות וסדנאות, פאנל מומחים, דוכנים שווים, נשנושים ושתייה, הפתעות ומתנות מ"הנריס" ו"ג'ויבוקס".

בואו, ילדים, נכשכש קצת בזנב. צוות דוגיסט (צילום: דני פורטה)
בואו, ילדים, נכשכש קצת בזנב. צוות דוגיסט (צילום: דני פורטה)

מארגנות האירוע מסבירות כי הוא מיועד עבור הורים לכלבים אשר רוצים לשפר את חיי הכלב שלהם ולהיות "הורים יותר טובים", ויכלול גם דוכנים של שנל אנד באדיז (מאפים ועוגיות לכלבים), לה פאו (רצועות וקולרים בעבודת יד והתאמה אישית), רז פלוקמן (משחות ורוקחות) ועוד. הכלבים שלכם עצמם – סליחה, הילדים שלכם – אינם מוזמנים, אך במקום ינכחו מספר ילדים חמודים (כלומר, כלבים) לצורך הדגמות. אם תמיד רציתם לקרוא לעצמכם "הורים לכלבים" ופשוט התביישתם, הנה ההזדמנות הגדולה שלכם.
>> דוגיסט, 17.2 14:00-09:00, גונה האוס הרצליה. פרטים וכרטיסים כאן