ששש, זה סוד: החופים הכי יפים שהישראלים לא מכירים

האי אישיגאקי, יפן (צילום: shutterstock)
האי אישיגאקי, יפן (צילום: shutterstock)

האי היפני שהוכרז כיעד החם של השנה, האי התאילנדי שהוא נקודה קטנה באמצע שומקום והאי היווני שדומה יותר לזנזיבר מאשר למיקונוס. שלושה יעדים לחופשה אקזוטית קצת אחרת

בפעם הבאה שאתם מתכננים גיחה לבטן-גב מעבר לים, מוטב שתשקלו את החופים היפיפיים האלה.

אישיגאקי, יפן

האי הכי טרנדי שלא שמעתם עליו
האי היפני אישיגאקי, כ־2,000 ק"מ דרום־מערבית לטוקיו, זכה לתשומת לב בזמן האחרון לאחר שנבחר ליעד החם של השנה על פי אתר טריפאדווייזור. עד עכשיו היה האי בעל החופים החוליים, המים התכולים והשוניות היפות יעד פופולרי בקרב תושבי טייוואן והונג קונג הסמוכות, אולם כעת מתחילים לטפטף לאי התיירים המערביים. זהו יעד טרופי לא מוכר יחסית, שנחשב גם לאהוב על פודיז וחובבי תרבות יפן שמעדיפים חופים רגועים על ערים סואנות.
איך מגיעים? טסים לטוקיו או להונג קונג ומשם עולים על טיסת המשך לאישיגאקי.
חפשו מלון באישיגאקי

האי אישיגאקי, יפן (צילום: shutterstock)
האי אישיגאקי, יפן (צילום: shutterstock)

קו האי, תאילנד

הצד הרגוע של תאילנד, למי שמאס באיים הגדולים
קו האי (Ko Ngai) שבים אנדמן בדרום תאילנד הוא נקודה קטנה (מאוד) על המפה: אורכו 4 ק"מ ורוחבו 2 ק"מ, ואין בו אפילו כביש סלול אחד. מה כן יש בו? הרים ויערות טרופיים, מים צלולים, חול לבן, מועדוני צלילה ואווירה רגועה ומעט זרוקה – הכי רחוק שיש מהריזורטים הגדולים. זהו אחד האיים הנוחים ביותר לשנירקול, והוא מתאים במיוחד למי שלא צריך יותר מטבע יפהפה, כוס בירה וספר כדי להעסיק את עצמו. אחת האטרקציות המרכזיות היא מערת האמרלד הזרחנית באי הסמוך קו מוק, שאליה ניתן להגיע בסירה.
איך מגיעים? טסים לבנגקוק ומשם לפוקט או טראנג, וממשיכים בסירה או במעבורת.
חפשו מלון בקו האי

קו האי, תאילנד (צילום: shutterstock)
קו האי, תאילנד (צילום: shutterstock)

לפקדה, יוון

האי היווני שהוא תחליף מעולה למלדיביים
לפקדה הוא אי שמשתייך לקבוצת האיים האיוניים והוא מחובר ליבשת בכביש צר, כך שהגישה אליו אפשרית גם ברכב. כמו באיים יווניים אחרים, תמצאו כאן מים קרירים, טברנות, בתי הארחה חמודים והרבה אוזו. עם זאת, האי מוכר בעיקר בזכות חופיו הבתוליים שנחשבים לחופים מהיפים באירופה ומזכירים יעדים אקזוטיים כמו המלדיביים וזנזיבר. פורטו קציקי (מפרץ העזים) וחוף אגרמיני הם שניים מהחופים הידועים ביותר, אך כמעט בכל מקום שבו תסטו מהכביש תגיעו לחוף מהמם ביופיו. האי מתויר אך שומר על אופיו הנינוח, ורבים מגיעים לכאן כדי לגלוש ולצלול.
איך מגיעים? בטיסה ישירה בעונה, או בטיסה לאתונה ומשם בטיסת המשך או ברכב שכור.
חפשו מלון בלפקדה

לפקדה, יוון (צילום: shutterstock)
לפקדה, יוון (צילום: shutterstock)