מופע שנות ה-70: שמתם לב לעיצוב המחודש של נעלי אולסטאר?

הדגם המוכר והאהוב של נעלי קונברס ("אולסטאר") יוצא במהדורה מיוחדת בהשראת העיצוב של שנות ה-70, כשהנעל עוד היתה מיועדת למשחקי כדורסל. התוצאה מהממת

האולסטאר החדשות בעיצוב הסבנטיזי
האולסטאר החדשות בעיצוב הסבנטיזי
25 בנובמבר 2018

חובבי אולסטאר, התאחדו. מי כמוכם מכיר את הקשיים הכרוכים בלהיות מעריץ של הלייבל קונברס: הסוליה הדקה היא משהו שרק אהבת אמת מסוגלת לצלוח, וכעת נראה שהקשר הזה הופך להיות הדדי.

האולסטאר הרגילות
האולסטאר הרגילות

מאז שענקית הספורט נייק קנתה את קונברס, קרו כמה שינויים גדולים בחברה, העיקרי שבהם הוא רמונט כולל לעיצוב של האולסטאר הרגילות ושדרוג הסוליה הדקה שלהם למשהו הרבה יותר נוח ונעים. מכיוון שנייק היא גם אשפית בקידום מכירות וטריקים מהשרוול, ההפתעות לא הסתיימו ובימים אלה נחת עיצוב הרטרו לאולסטאר.

האולסטאר החדשות בעיצוב הסבנטיזי
האולסטאר החדשות בעיצוב הסבנטיזי

מדובר בעיצוב דומה מאוד לנעל הרגילה שכולנו מכירים, ורק האובססיביים מסוגלים לשים לב להבדלים הקטנים אך המאוד משמעותיים: ראשית, הסוליה גבוהה ב-5 מילימטרים מסוליית הדגם המקורי. שנית, התיפורים בקדמת הנעל שונים. שלישית, חורי השרוכים עשויים ניקל ולא אלומיניום, ורביעית – הנעל עצמה עשויה קנבס עבה וקשיח יותר מהקנבס בדגם הרגיל.

מעבר לשינויים העיצוביים, החברה הוציאה גרסאות צבעוניות למי שרוצה להשתולל עד הסוף ולא ללכת על שחור מסורתי. מעבר לצבעים בולטים כמו צהוב, כתום ותכלת, יש אפילו עיצוב בזמש סגול.

ומה תעשו אם האולסטאר שלכן ילתכלכו? או, בשביל זה יש לנו כתבה אחרת לגמרי.