אייקון אופנה – קארה דלווין

קבלו את קארה דלווין - בחורה עם גבות שחובבת אבקות. היי, זה לא גורם לה להתלבש פחות טוב!

15 בדצמבר 2013

קארה דלווין היא סופרמודל בריטית עם כישרון מוזיקלי שגם מפתחת קריירת משחק. משווים אותה לקייט מוס, וכמוה היא מטפחת תדמית של ילדה רעה ומעוררת השראה בדור שלם של צעירים שעוקבים אחר כל מעלליה. נוסף ליופי עוצר נשימה יש לה אישיות והומור עצמי, ומספיקה הצצה זריזה בחשבון האינסטגרם שלה כדי להבין שהבחורה לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות.

הקטע שלה: גבות כהות ועבות, פרצופים משעשעים, ג׳ינס, טי שירט וכובע גרב. קארה נוטה לסגנון טום בוי של דוגמנית אוף דיוטי, אבל גם יודעת לדפוק הופעה על השטיח האדום כשצריך. היא אוהבת לערבב בין בגדי מעצבים, וינטג׳ ופריטים מרשתות, ולתבל את התלבושת בקצת רוקנ'רול והומור.

הצהרה אופנתית: קארה נתפסה בכמה הזדמנויות לבושה בוואנזי (מעין אוברולים) בווריאציות שונות, בהן גרסה מנומרת ותלבושת המדמה דב פנדה.

מתוך הרזומה: זכתה בפרס דוגמנית השנה ב־2012. השתתפה בקמפיינים לברברי, פנדי, דונה קארן, סאן לורן ושאנל, צעדה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ז סיקרט וכיכבה בתפקיד משני בסרט "אנה קרנינה".

פאדיחה: נתפסה בעדשת המצלמה כשנשמטה מידה שקית שקופה שהכילה אבקה לבנה חשודה. בעקבות התמונה הופסק שיתוף הפעולה בינה לבין רשת H&M.

אפשר לא לקנא בדבר היפה הזה?