אל תקרא לי בייבי

אם גם לכם נמאס להלביש את העולל שלכם באוברול גנרי, גלגלו אותו לעבר הפריטים הבאים. פייר, גם לנו הם גרמו לבייץ

2 בפברואר 2014

 כמה מתיש להיות תינוק! כאילו לא די בכך שעליך לגדול במהירות, להפגין כישורים בביקור החודשי בטיפת חלב, לזכור לצרוח חזק כדי שיחליפו לך חיתול ולהקפיד על שינה מרובה, הרי שכתינוק מודרני ומודע שאינו רוצה להישאר מאחור בכל הנוגע לאופנה, עליך לנווט בחוכמה בין שלל מותגי ההלבשה לתינוקות שבשנים האחרונות מתרבים בקצב של ארנבונים מיוחמים. אתה אמנם תינוק קטנטן ודווקא כן נולדת אתמול, אבל אפילו אתה כבר יודע שבשביל להיות מוביל אופנתי אסור לך להסתפק בהיצע בגדי התינוקות של הרשתות הגדולות ועליך להסיע עצמך בעגלה לבוטיקי הילדים, שם אמך תוכל לרכוש בעבורך מיני פריטי לבוש שאינם נמנים על ז'אנר מלבושי התינוקות החמודים, הוורודים או הפרקטיים מדי ובמילים אחרות – בגדים שגם ההורים שלך היו שמחים ללבוש.

ג'ינס בורדו של צ'יפ מאנדיי

תינוקות פראיירים מסתפקים בגי'נס עם גומי, אבל קולים אמיתיים לא מתפשרים על פחות מהדבר האמיתי. ואם כבר אמיתי, אז שיהיה ברמה גבוהה ומבית טוב: ג'ינס בורדו של המותג השבדי המצוין צ'יפ מאנדיי. יתרון בולט: על הצבע המשופשף קל לטשטש כתמים של גרבר.

159 ש"ח, להשיג במידות 6 חודשים־3 שנים באתר belleandsue.co.il

ג'ינס בורדו צ'יפ מאנדיי

חולצת פסים לילי ותום

פרס הטריקו הנעים מוענק בזאת ללילי ותום, שבנוסף לגזרות בייסיק מדויקות, כיפיות ומחמיאות, מקפידים לבחור לדגמים בדים איכותיים שנראים סבבה גם אחרי מי יודע כמה כביסות. טריקו פסים היא דוגמה לפריט מנצח שכזה, והוא אפילו יוניסקס. יתרון בולט: פסים תמיד באופנה!

החל מ-39 ש"ח, להשיג בלילי ותום, יהודה הלוי 81

 לילי-ותום-01_P

אוברול זברה של Out to play

כמו דני של שטראוס, גם אוברול הזברה של out to play רוקד על שתי החתונות ופורט על נימי נפשם של הגדולים והקטנים כאחד – תינוקות מבסוטים ממנו כי הוא משעשע, נוח לאללה ולא לוקח את עצמו ברצינות, וההורים מרוצים כי הכותנה אורגנית במאת האחוזים והתיקתקים איכותיים ונטולי עופרת. יתרון בולט: תוסיפו אוזניים וזנב והסתדרתם גם על תחפושת לפורים.

99 ש"ח, להשיג במידות 0־18 חודשים במרמלדה מרקט ובסגולה 6, מתחם נגה, יפו

out-to-play_P

 נעלי בלרינה מנומרות Sugar & More

אם פאריס הילטון הפעוטה הייתה יודעת מה צופן לה העתיד, היא בטח הייתה דורשת מהוריה נעלי בלרינה  של המותג old soles עשויות מעור רך ואיכותי, עם רפידה גמישה, בלי שרוכים, קשירות ושטויות ועם הדפס מנומר טרנדי ובלתי תינוקי בעליל שאינו מותיר מקום לספקות – אלו נעליים לפאשניסטיות בחיתוליהן. יתרון בולט: אין סיכוי לאבד אותן בערמת הנעליים מחוץ לג'ימבורי.

239 ש”ח, להשיג ב־ Sugar & More, בעלי מלאכה 12 תל אביב

נעלי בלרינה מנומרות

מגפונים עם פרווה של shooshoos

לוקסוס השמור לתינוקות שזה עתה למדו ללכת הוא נעליים משובחות ויקרות, שמחירן הגבוה עומד ביחס הפוך לכמות הזמן שהן תשמשנה את העולל הצומח. אבל מי סופר בכלל – כשזה מגיע לצעדים הראשונים בעולם, כדאי לשאוף לטוב ביותר – סוליה אורתופדית,רפידה אנטומית, ריפוד פרווה מחמם ועיצוב משגע. בקיצור, מגפוני Red star.

269 ש"ח, להשיג במידות 19־24 בימימה, בזל 34 תל אביב

yemima-shooshoos_P