בונדשן. ברוריה בונדשן

עוד קולקציית הלבשה תחתונה משובחת בעיצובה של ג'יזל התמקמה ממש מתחת לאפנו. לא תתפשטו?

הדוגמנית ג'יזל בונדשן ל-Hope
הדוגמנית ג'יזל בונדשן ל-Hope
8 בספטמבר 2013

אני מודה: בארוני שוכבת חזייה בעיצובה של ג'יזל בונדשן. קניתי אותה במיטב כספי, ובכל פעם שאני יוצאת איתה מהבית (עם חולצה מעל, לצערי) אני מרגישה שאני מחזירה לעצמי חלק מההשקעה. לא כי גברים בוהים בציציי במבט זהה לזה שמעניקה לי חתולתי בכל פעם שאני מביאה לה שימורי סלמון (כי הם תמיד יביטו בציצייך, גם אם תלבשי חזייה בעיצוב צחי נוי); אלא מפני שליממה שלמה אני מצליחה להרגיש קצת טופ מודל. טופ מודל שאמנם נרקבת מול מחשב ונוסעת במוניות שירות, אבל טופ מודל.

ככה נראית הקולקציה (כן, עליה):

הדוגמנית והאיקון השיקה זו הפעם השלישית קו הלבשה תחתונה בעיצובה למותג הברזילאי HOPE, הכולל 40 פריטים סקסיים להחריד. הקולקציה מחולקת לשלוש קבוצות: Dandy – שבה תמצאו חזיות, מחוכים, תחתונים וביריות בצבעי ורוד, סגול ושחור, עם תחרות שובבות וגזרות שעושות חשק להתפטר מהעבודה ולהשתדרג לשפחת מין; Feline – שכוללת חזיות ותחתונים על טוהרת המנומר; ו־Gold – שממש כשמה מכילה פריטים במראה יוקרתי וזוהר בגוני כסף וזהב, משל היית פררו רושה ארוז היטב.

ככה נראית הפררו רושה בלי קשר לכישורי עיצוב – צפו בבונדשן בתצוגה של ויקטוריה'ז סיקרט:

 

ועכשיו הדילמה: האם לקנות לעצמנו לנז'רי בעצמנו (ולהיפרד מ-109-849 ש"ח), או שמא לרמוז בבוטות לגוש הבשר שיושב ומגרבץ בסלון שפטמותינו חפצות בפצצות? התשובה, כמו החיים, מורכבת: אם בורכתן בגבר שיודע לבחור לכן לנז'רי, הרווחתן, וכנראה יש לכן כבר בארון ג'יזל אחת או שתיים; אם לא, תלו את האייטם על המקרר. עם התמונה שמצורפת אין מצב שהוא לא יתעכב על הכתוב. ואם כל אלה לא עובדים, קנו לעצמכן ותזרקו אותו. ביוש!

למקרה שטרם נפתח לכן התיאבון, ככה זה נראה בקולקציה הקודמת:

להשיג ב־Olla, פרישמן 88 תל אביב (לחנות במרמלדה מרקט לחצו כאן) וב־HOPE, אוסישקין 58 רמת השרון