אייג'נט ילו: טרנד הגברים הקטלני ביותר מהניינטיז חזר

עוד לא הספקנו להחלים מהגרסאות השחורדיניות של אמינם, בראד פיט וג'סטין טימברלייק, וכבר צמח לו דור חדש של בנים מחומצנים ומגוכחים

חכמולוג מהנייטיז. צילום: Gettyimages
חכמולוג מהנייטיז. צילום: Gettyimages
2 בספטמבר 2018

במובנים רבים, אפשר להשוות את החזרה לאופנת הניינטיז לאייג'נט אורנג', הנשק הכימי הקטלני ששימש את ארצות הברית במלחמת וייטנאם, ושנזקיו עדיין מורגשים באזורים מסויימים במדינה. במלים אחרות, עוד לא הספקנו להחלים מהגרסאות השחורדיניות של אמינם, בראד פיט וג'סטין טימברלייק, וכבר צמח לו דור חדש של בנים מחומצנים ומגוכחים. הקורבן האחרון שניתן למנות הוא הקומיקאי פיט דייווידסון, ככל הנראה במחווה היתולית לטעם רע.

פיט הבלונז'
פיט הבלונז'

על פי כתבה נרחבת בנושא שהופיעה באחרונה בנושא ב־Vice, שיער מחומצן רווח לא רק בקרב צפונבונים אופנתיים ושחקני כדורגל, והוא חביב גם על ימנים. ב־Vice מציינים את דונלד טראמפ וג'וליאן אסאנג' כדוגמאות בולטות לאישים מפוקפקים שמשתמשים בחימצון שלהם על מנת להתבלט – לטוב או לרע.

תמונות קשות
תמונות קשות

בעוד שבינתיים לא נרשמה היענות לטרנד המצמית בקרב קהילת הסלבס המקומית (מלבד סטטיק, שנמצא מעל לכל טרנד), זה רק עניין של זמן עד שאסי עזר יפצע את הקרניות שלנו עם איזה חמצון מפתיע, או ייתכן שאפילו גורי אלפי, שמצוי בתקופה של חיפוש עצמי.

בקרוב אצלך
בקרוב אצלך