ג'יזל על שער ווג פריז: פרווה אמיתית היא לא אופציה

דוגמנית העל הברזילאית ממשיכה במלחמתה נגד לובשי הפרוות והפעם בשער עוצמתי במיוחד על גיליון ווג פריז. מצדיעים לך

ג'יזל על שער ווג פריז. הפקת אופנה נגד לבישת פרוות אמיתיות. צילום מסך
ג'יזל על שער ווג פריז. הפקת אופנה נגד לבישת פרוות אמיתיות. צילום מסך

דוגמנית העל ג'יזל בונדשן מככבת על השער של ווג פריז והפעם בשביל מטרה נעלה באמת: קמפיין שנועד להכחיד את השימוש בפרוות אמיתיות ועור אמיתי באופנה. כל זאת תחת הכותרת "עור אמיתי הוא לא אופציה".

על השער היא נראית כשהיא עטויה מעיל מפרווה מלאכותית ומחזיקה גור קנגרו מתוק. בתוך הגיליון מסתתרות תמונות נוספות, כולן צולמו עם בגדים שאף לא חיה אחת הקריבה את חייה עבורן. (תזכורת – תעשיית האופנה מסירה את העור מבעלי החיים בעודם בחיים. יש פה מישהו שהיה רוצה שזה יקרה לו או למשפחתו?)

https://www.instagram.com/p/BWS5GD_DlfZ/

זוהי לא הפעם הראשונה שג'יזל תורמת את הקול שלה לפרוייקטים סביבתיים. רק לאחרונה, היא שלחה באמצעות הרשתות החברתיות הודעה לנשיא ברזיל מישל טמר, בה הפצירה בו להטיל ווטו על הצית חוק שתומכת בהפחתת השטח המוגן של יערות האמזונס ב-957 אלף דונם. כעת, היא משתמשת בכוח הרב שלה בכדי לגרום לאנשים, הם מעצבים והן צרכנים, להפסיק להשתמש בפרוות אמיתיות בבגדיהם.

https://www.instagram.com/p/BWS26Mij37V/

בתצלומים, ג'יזל מופיע עם קנגורו – התצלום היפה שנמצא כאמור על השער – עם כלב, ארנב ואפילו זאב. והבגדים? כולם עשויים פרווה מזויפת, כמובן.

"אני מאוד שמח שוווג פריז הקדישו את המהדורה הזאת להגנה על בעלי חיים, ושהם שולחים מסר חד משמעי לפיו לבישת פרווה אמיתית היא לא אופציה", כתבה ג'יזל בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה. "מיטב המעצבים מייצרים היום שמלות מדהימות ללא שימוש בפרווה אמיתית. תודה לכם על שכללתם אותי בפרויקט הזה".

ג'יזל, אנחנו מאחורייך בכל מאת האחוזים.

https://www.instagram.com/p/BWS4rBFjB5I/