דואה ליפה על שער ווג הבריטי: "פמיניזם לא קשור לשנאת גברים"

הזמרת הבריטית הכי מצליחה בעולם מאז אדל מככבת על שער ינואר של ווג הבריטי ומספקת תובנות על פמיניזם ועל ביטחון עצמי. האם שנת 2019 תהיה שנת הליפה הבינלאומית?

דואה ליפה על שער ווג.
דואה ליפה על שער ווג.

כשדואה ליפה חתמה על חוזה הקלטות בגיל 18, היא עוד מילצרה. היום, 5 שנים לאחר מכן בגיל 23, היא מפוצצת הופעות, הפכה לשם הכי רותח בתעשיית האופנה, עושה סימנים של אייקון אופנה בהתהוות והדובדבן שעל הקצפת – היא מככבת על שער ינואר של ווג הבריטי, שזאת בסך הכל אחלה דרך לפתוח את שנת 2019.

למעשה, ליפה היא הזמרת הבריטית המצליחה ביותר בעולם מאז אדל, וגם היא בדיוק כמוה לא נמנית על אלה שמתביישות להגיד את שעל ליבן. "עבורי, פמיניזם לא קשור לשנאת גברים", היא אמרה בראיון למגזין, "אלא דרישה של הזדמנויות שוות לנשים. בדרך כלל את שומעת הרבה סיפורים היסטוריים על גברים חשובים ששינו את העולם וקידמו את האנושות ותמיד הסיפור ב'גבר עשה את זה'".

דואה ליפה על שער ווג.
דואה ליפה על שער ווג.

ובכן, אם להתסמך על העלייה המטאורית של ליפה אפשר לקוות שבעתיד הסיפורים יסופרו עליה. המעריצים מצפים קוצר רוח לאלבום השני שלה (שני ברמת הציפייה רק לתינוק המלכותי של הארי ומייגן, אולי) וגם היא ומנהליה יודעים שאלבום שני טוב הוא עוד שלב בהפיכתה לזמרת בינלאומית.

https://www.instagram.com/p/BrDiM3jFcDQ/

בראיון ליפה מודה שלא תמיד היה לה את הביטחון העצמי שמצופה מכוכבת פופ שרגילה למקומות הראשונים בכל טבלת השמעות אפרית, אבל מוסיפה מסר יפה ומעניין: "אני מרגישה די בטוחה לגבי הגוף שלי. תמיד הולך להיות משהו שלא תאהבי אבל זה כל כך הרבה יותר בריא להגיד לעצמך 'את יודעת מה, העור שלך נראה מדהים ואת לא צריכה מייק אפ', מאשר 'אוף, למה אכלתי פסטה כל יום בשבוע האחרון'.