דיור מציגים: הנעליים הכי יפות ומכאיבות בעולם

דיור בר הכאבה: בית האופנה העילית מציג נעליים שמתחילות לשרוף את האינסטוש ואת לבבות הפשאניסטות - מדובר בנעל עקב מהממת ביופיה אך גם בלתי אפשרית להליכה נורמטיבית. מוכנות להשתתף בניסוי?

נעליים של דיור. צילום מסך
נעליים של דיור. צילום מסך

נעליים: מצד אחד סלע קיומנו, מצד שני עקב אכילס שאין לתאר. נראה כי השוז החדשות של בית אופנת הקוטור דיור עונה להגדרה הזאת באופן מושלם: יפהפיות ומושלמות מצד אחד, בלתי אפשריות ופסיכיות מצד שני.

https://www.instagram.com/p/BkScadensWq/

אנחנו מדברות על הדגם האחרון שהשיק בית האופנה, חביב פשאניסטות כריהאנה, בלה חדיד, ג'ניפר לורנס ועוד – נעל עקב שמה שמחבר בין שני קצוותיה הוא פס זהב מתכתי עליו מוטבע הלוגו כריסטיאן דיור.

כן כן, מה ששמעתן. בדיור כנראה לקחו בחשבון שנשים רגילות לסבל (הרי), או שיופי הוא ערך עליון, ולכן הנעליים הללו מתחילות לשרוף את האינסטגרם, בעיקר כי הן מצטלמות פשוט מעולה. עכשיו, בתכלס, זה נכון שבנעלי עקב, רוב כובד הגוף הולך לכריות כף הרגל ליד האצבעות, אבל עדיין, תודו שמדובר בדגם שנראה פטישיסטי להחריד, כזה שעוצב על ידי מישהו שלא באמת ינעל אותו.

https://www.instagram.com/p/BkVQwn5lKK6/

התגובות ברשת לעיצוב המיוחד הזה נעות בין "זה הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי" לבין "זה נראה כמו סכין לחיתוך לעוגה", "פשוט מגוחך", "האיש שעיצב את הנעליים הללו בטח שונא נשים", "מהמם אבל נראה לא נוח" ועד "נראה כמו כף הפלסטיק שמשתמשים בה בכדי לנעול נעליים".

כרגע, האתר הרשמי של דיור עדיין לא מציע את הנעליים למכירה ויכול להיות שמדובר בדגם שכל מטרתו היא לעורר באז לקראת השקת קולקציה חדשה. כך או כך, האם הייתן מוכנות להשתתף בניסוי?