מסריח מקאמבק: סנדלי העור של ד"ר מרטינס יפחידו אתכם בקיץ הקרוב

המותג הבריטי הוותיק מחייה קולקציית סנדלים שאנחנו מקווים שלא תגיעו איתם למשרד הקיץ. אם תצליחו לשרוד את ההחלקות המיוזעות בתוכם, הכוונה

לא תודה, ד"ר מרטינס. צילום: שאטרסטוק
לא תודה, ד"ר מרטינס. צילום: שאטרסטוק
26 במרץ 2019

חברות האופנה מתכוננות בכל הכוח לקולקציית אביב/קיץ 2019 שעומד בצילה של ההתחממות הגלובלית מפחידה מאי פעם, אבל חברת הנעליים הוותיקה ד"ר מרטינס לא מפחדת משום דבר ומחזירה את הזוועה שיצאה לאור בשנות ה-2,000 (וחשבנו ששכחה) סנדלים.

https://www.instagram.com/p/Bt5bUX0gSaR/

עוד כתבות מעניינות:

הגזמה פרועה: האקססוריז הכי יקרים שאתם ממש לא צריכים
בלי חר(י)טות: קולקציית הקעקועים הלא מחייבים שנדבקים במים
מותג התכשיטים שמוכיח שגם לראפ ישראלי מותר להשוויץ

החברה הבריטית שהחלה את דרכה כיצרנית נעלי עבודה בקרב עובדי צווארון כחול, חזרה לתודעה בעזרת תרבויות הסקינהדס והפאנק שניכסו את המגפיים הגסות מחדש. כיום הן פריט מילניאלי שאומר נונשלט מתיש, אך הקו העיצובי המסורתי נשמר במשך לא פחות מ-72 שנה. סנדלי העור שלה נראים כאילו עוצבו מעל לשלד המגף המקורי, עם רצועות עור עבות המתוחות מעל הסוליה. התפר הצהוב האל מותי, למקרה שתיהתם, עוד קיים, והמחיר נע בין 85 ל-130 ליש"ט (בחישוב גס 380-622 ש"ח)

https://www.instagram.com/p/Bu8kEWrA-Ir/

אם יש משהו שד"ר מרטינס יודעים לעשות טוב זה קאמבק. הם פשוט נמצאים שם כדי לחזור מהמתים אחת לתקופה. כל דור בתורו מרגיש מיוחד, בועט ונועז כשלרגליו הנעליים הכבדות, אך במקרה הזה, אנחנו לא ממש רוצים למרוד בשום דבר. נראה שבעידן בו קנייה ווסט הוא מוביל דעת קהל, הצעד הנוכחי של המותג הידוע בדבקותו למקור הוא להיכנע לצו האופנה. זה לא נעים לאף אחד, כפי שהתמונות הקשות מעידות.

די, נו. הסנדלים של ד"ר מרטינס. צילום מאתר האינטרנט של המותג
די, נו. הסנדלים של ד"ר מרטינס. צילום מאתר האינטרנט של המותג

הסנדלים עשויי העור, שנראים כמו בצקת בית חולים שמחכה להתרחש, מתאימים במקרה הטוב לקיץ גשום וקר במיוחד, וממש לא לקיץ הישראלי (ריח של פטרת? מישהו?). התענוג המשונה לא נגמר כאן, וממשיך לגרסת טרנטולה פרוותית של הסנדלים הנקראת YELENA FLUFFY – אם לא היה לכם מספיק חם בעור, למה לא להוסיף לשם קצת צמריריות?

די, נו. הסנדלים של ד"ר מרטינס. צילום מאתר האינטרנט של המותג
די, נו. הסנדלים של ד"ר מרטינס. צילום מאתר האינטרנט של המותג

המכירות של הדוקטור עלו ב-35 אחוזים בשנה שעברה, ורק הגיוני שהקיץ הסנדלים יהפכו ללהיט. אם אתם מוכרחים לנסות זאת בעצמכם, אנחנו ממליצים לשלב גרביים. אנחנו לא רוצים לחשוב על מה שיקרה לרגליים שלכם אם תוותרו על חציצה מתאימה בין העור שלכם לבינם. כך או כך – תעשו לנו טובה, אל תגיעו איתם למשרד.

https://www.instagram.com/p/BncpjfZFRTQ/