בשעה טובה: הגלימות חוזרות לאופנה

פריט האצולה האהוב עלינו חוזר לאופנה, ויש לזקוף זאת בעיקר לזכותו של מר סופר מרחוב סומסום. הגיע הזמן להכגיר בעובדה שהגלימה היא התגלמות הסטייל

הגלימה של Suitsupply
הגלימה של Suitsupply
25 בנובמבר 2018

בשעה טובה הלא יאמן קרה: הגלימות חוזרות לאופנה בשיא הכוח. מותג חליפות הגברים Suitsupply החליט שהוא הופך את דגמי החליפות של חורף 2019 למעניינים באמת והחל מציע גלימות כחלק אינטגרלי לחלוטין מסט של חליפה שלמה.

הגלימה של Suitsupply
הגלימה של Suitsupply

הגלימה היא חלק מליין החליפות היוקרתי של המותג, עשויה מאה אחוז כותנה קטיפתית איטלקית, מגיעה בוואן זייס (שהמותג מתחייב כי תתאים לכל מידות הגברים) ומתוארת באתר כ"וורסטילית". מה זה בעצם אומר? לפי שעה לא ברור, אך אנו שמות את מבטחנו בגברים שיש להם אקסטרה 500 דולר לשלם על גלימה שכזאת, שכן הם בטח יודעים וורסטיליות מהי וכיצד היא באה לידי ביטוי.

מה שהופך את הגלימה לבשורה היא עצם העובדה שמותג החליפות הפרפי והדנדי הנ"ל מעניק לה "חותמת הכשר", כך שמלבד אניני אופנה וטעם אמיתיים, אנו עלולות לחזות ממש בקרוב בכל מיני סחים לבנים ועשירים מסתובבים עם גלימות – מצב שתכלס מיצינו עוד בימי הביניים באירופה.

מר סופר מרחוב סומסום
מר סופר מרחוב סומסום

אז נכון, הבחירה של המותג בחומר הקטיפה העשוי כותנה לא בדיוק מוסיפה לו הילה של אופנת רחוב. בימי הביניים, החומר היוקרתי הזה היה מזוהה עם האצולה ועם מי שהגיע לדרגה גבוהה בצבא. בנוסף, המלך ריצ'רד השני של אנגליה ביקש שגופתו  תיעטף בקטיפה ובקיצור – יש כאלה שימצאו כי מדובר באקססורי בעייתי מבחינת היסטוריה ופוליטקלי קורקט. לצד זאת, לנו הגלימה מזכירה בעיקר את מר סופר, הדמות הכי מגניבה ברחוב סומסום.

בשורה התחתונה, אם אינך צאר אכזרי מימי הביניים ובא לך לשחזר את הילת הסטייל של מר סופר, או למשל של הרוזן דרקולה, ראה עצמך, וראי עצמך, כמוזמן/ת למסיבת הגלימות החדשה של שנת 2019. ואל תשכח/י לרשום אותנו בכניסה פלוס 1).