כתר כי ימלוך: אחרי השוד הקשה, הוט קראון חוזרים כמו גדולים

הקולקציה החדשה והיוקרתית של הוט קראון מלמדת כי מותג התכשיטים התל אביבי הצליח להתאושש מדרמות העבר ולדלג אל המגרש של הגדולים

הוט קראון. צילום: שי פרנקו
הוט קראון. צילום: שי פרנקו
20 ביולי 2017

 

תקציר הפרקים הקודמים בעלילות הוט קראון: באביב 2015, כשבוע לפני שהיו אמורים לצעוד יחדיו לחופה, נפרץ באישון לילה הסטודיו של בעלי המותג, בני הזוג גינת מויאל וישגב רותם. תכשיטים, חומרי גלם וציוד בשווי של יותר מ־100 אלף ש"ח נגנבו, מה שהותיר את השניים מרוסקים נפשית וכלכלית. הקהל האוהד והחברי שהקיף את הוט קראון מיום הקמתו ב־2013 נרתם להעמדתם של מויאל את רותם על הרגליים באמצעות קמפיין הדסטארט והוא הצליח מעל ומעבר. בשנתיים וקצת שחלפו מאז, מצליחים בני הזוג להצדיק את האמון והאמונה שניתנו בהם.

הוט קראון. צילום: יח"צ
הוט קראון. צילום: יח"צ
הוט קראון. צילום: יח"צ
הוט קראון. צילום: יח"צ

"כשנותנים אהבה, מקבלים בחזרה", מצהירה מויאל ומתייחסת למעגל הקליינטורה ההולך ומתרחב, על אף ואולי למרות השינויים שחלו במותג בחודשים האחרונים. מבט חטוף באתר ובחנות של הוט קראון מגלה שהמותג הענוג והרומנטי שפנה בתחילה ללבן של נערות ונשים צעירות בעזרת תכשיטי בייסיק משודרגים ונגישים, הפך למותג תכשיטי יוקרה עם קולקציות עונתיות סדירות, חומרי גלם יוקרתיים, עיצובים לפי הזמנה ומחירים בעלי ארבע ספרות וצפונה. להתראות טבעות חביבות ב־500 ש"ח, שלום לטבעות אירוסים ולפיין ג'ולרי באלפי שקלים.

הוט קראון. צילום: יח"צ
הוט קראון. צילום: יח"צ

הקולקציה החדשה מוכיחה זאת סופית, על שלוש הקבוצות שבה: "נסיכות צרפת" כוללת פריטים מהודרים במיוחד בארשת קלאסית שנשענת על העבר המפואר של ארץ הבגט, ובה תמצאו צמידים דקיקים וטבעות אקסטרווגנטיות בשילוב יהלומים ואבני חן בהם רובי, אקווה מרין ואמרלד; קבוצת "אנתולוגיית הקמעות" מציעה תליוני עין, פרסה, תלתן וחמסה מזהב לבן או צהוב; ואילו הקבוצה השלישית והמוצלחת שבחבורה היא קולקציית ה"שחמט", שכל עיצוביה קרויים על שם שחמטאיות מפוארות.

הוט קראון. צילום: יח"צ
הוט קראון. צילום: יח"צ

השחמטאות האלמותית באה לידי ביטוי גם בחומרי הגלם – יהלומים שחורים ולבנים הניתנים לשיבוץ והרכבה בסידורים שונים ושיקיים, אם ליצירת עגילים תלויים או צמודים, צמידים או שרשרות.
הוט קראון, 2,300־17,800 ש"ח, דיזנגוף 209 תל אביב ובאתר: hotcrown.com