חמישה דרקונים: אספנו את הלוקים הכי טובים במשחקי הכס

מהמעיל המושלם של דאינריז, דרך השמלה הבלתי נשכחת של מירסלה ועד החיבה של ג'ון סנואו לגלימות מאיקאה. אספנו את הלוקים הכי שווים ב"משחקי הכס" כי טוב שיש במה לבהות עד שהעונה הבאה תגיע

3 בספטמבר 2017

העונה השביעית והמצוינת של "משחקי הכס" חלפה לה ביעף והשאירה אותנו פעורי פה, מתחננים לעוד ובעיקר עומדים בפתחה של תקופת המתנה מייגעת ומלאה בספוקלציות לקראת עונה הבאה. מכיוון שאין שום סיכוי שנשחרר את אובססיית "משחקי" שליוותה אותנו הקיץ, בחרנו לשחרר קצת לחצים ולאסוף את האאוטפיטים כי יפים שראינו בסדרה, כאלה שניקח איתנו לעד, או לכל הפחות ננסה לשחזר בחתונה קרובה (בתכלס כולן שם בשמלות של שושבינה אז בואו).

כך או כך, לאחר פישפוש מאסיבי בארון הבגדים של ווסטרוז, אספנו עבורכם את המתלבשים הטובים ביותר של הסדרה.

אלריה סאנד, עונה 4

אהובתו הסוערת של הנסיך אוברין מארטל ואם ארבע בנותיו, הביאה למסך הרבה יותר ממיניות בי סקסואלית מתפרצת ואטיטיוד. כתפיות העור המחודדות, הבד הכתום הדקיק והמשתפל והטופ המאויר בסגנון הודי הולכים כל כך טוב עם העור הדורני השזוף ואיפור העיניים השחור והדרמטי ומוכיחים שמדובר בפאשן אקזוטי לפי הספר. על האבן בטבור היינו מוותרים, כי אין לנו מושג איך זה יורד אחר כך.

בהמשך לכך, מכיוון שאלו הבגדים בהם היא תחזה בגולגולתו של אהובה מתנפצת תחת ידיו האימתניות של מי שהיה פעם ההר, יש לקוות שהיא תתרום אותם לויצ"ו.

אלריה סאנד עונה 4_P

ג'ופרי באראת'יון, עונה 2

ג'ופרי, ג'ופרי, דמות הנסיך המגלומן שכולנו כל כך אהבנו לשנוא ואהבנו יותר לראות נחנק למוות. נכון, מדובר בפרחח סדיסטי צווחני ובלתי נסבל (כיאה לאמו טובת הלב), אבל החייטים במעלה מלך יודעים את העבודה.

צבע המארון (תחסכו את הגיגול – הכוונה לבורדו) ואיורי הזהב הרקומים, איתם הוא ניצח על טורניר הזוועות שערך לכבוד הכתרתו למלך כמעט מחמיאים לו. כבר הזכרנו כמה כיף היה לנו כשהוא נחנק למוות?

גופרי באראתיון עונה 2_p

דאינריז טארגריאן, עונה 2

דאינריז פרי סער, אם הדרקונים, מלכת האנדלים, ראשוני האדם ושבע הממלכות, משחררת העבדים ושוברת השלשלאות. השם לבדו הספיק כדי לזכות אותה בתלבושות המטריפות ביותר לאורך הסדרה.

כאן בלוק הזה, כשהקיץ עוד שלט בווסטרוז ואת הדרקונים שלה ניתן היה להחזיק על יד אחת, היא גורמת לנו לרצות להיות נצר לשושלת טרגריאן. משהו בבלונד הפלטיני והעיניים הבהירות נמהל כל כך טוב עם הבד הדקיק בצבע התכלת ובמחוך הזהב. אווירת אחות הכלה, אבל בקטע טוב.

דאינריז טארגריאן עונה 2_p

וגם הלוק הזה מעונה 5

אתם זוכרים את המהומות שפרצו בין העבדים החופשיים לאדונים אי שם במירין? היא רק ניסתה לעשות קצת טוב וזה עלה לה בחנית לתוך אחד הילדים שלה. בואו רק נגיד שמחכה לה הפתעה לא נעימה כשמקרה דומה יחזור שתי עונות קדימה… לא למדה כלום זאתי – שוב היא מנסה לעשות טוב, שוב דרקון חוטף חנית.

בשמלה הלבנה בעלת הפרינט דמוי הקשקשים היא מבקשת סליחה. סלחנו כדברייך, גם כי את יפה וגם כי חודש אלול כבר פה.

דאינריז טארגריאן עונה 7_P

עוד לוקים שעפנו עליהם:

גם בלוק החורפי של דאינריז היא מוכיחה שאין מה לעשות, היא המלכה האמיתית. לא משנה אם זה חורף, קיץ, סתיו או אביב – יש לה דרקון, שיר בלב וגם פריט לבוש שמתאים בול לעונה.

כאן, כשהיא עושה טיול קצר לצפון הרחוק, היא שולפת את שמלת המעיל הפרוותית שלה, גם היא דמוית קשקשים, ואיבזרה את עצמה בשרשרת משובצת בשלושה ראשי דרקון. מוש. למקרה ששאלתם את עצמכם מה אין לה, התשובה היא שורשים שחורים.

דאינריז טארגריאן עונה 7 2_P

דאינריז טארגריאן עונה 7_P

אוקי וכאן זה נראה שהיא קנתה שמלה בגלית לוי:

דאינריז טארגריאן עונה 4_P

טריסטן מרטל, עונה 5

אם כבר להיות מוגלית לדורן ולשמש כמחווה לאיחוד בית באראת'יון ומרטל כמו מירסלה, אז רק עם הנסיך הדורני הזה, בבקשה. מיסטר מרטל עם החזה השעיר, תלתלי החן שנופלים על המצח והוורד שבידו הוא כל מה שאנחנו צריכים על אי בודד.

חוצמזה, שאין הרבה גברים שיודעים להחזיק ערימה של גורמטים כמו שצריך. תבוא לארוחת חג נכיר אותך להורים.

טריסטן מרטל עונה 5_p

מרג'ורי טיירל, עונה 4

אז נידונת להתחתן עם הרוע בהתגלמותו שגם קטן ממך בכמה שנים טובות? לפחות תדפקי שמלת חתונה שלא תשכח לעולם. מרג'ורי טיירל נושאת על עצמה את סמל בית טיירל, הוורד הקוצני, הן בשיפולי שמלתה רקומי הורדים הלבנים והן בגבעולים הקוצניים שעוטפים את מותניה, גבה וצווארה.

קוראים לה בשכונה מלכת השושנים? לא מפליא אותנו.

מרגורי טיירל עונה 4_P

מרגורי טיירל עונה 4 (2)_P

סרסי לאניסטר, עונה 3

האישה, האימה, האגדה. סרסי לאניסטר היא כל מה שאנחנו מפחדים ממנו וכל מה שאנחנו מעריצים גם יחד. הגרייס ג'ונס של הכס. כבמילותיה של מרידית' ברוקס "איים א ביץ', איים א מוד'ר איים א קווין איים א לובר…" (ואני אגרום לך לצרוח עד שתמות בייסורים במרתף הבית שלי).

בתמונה, סרסי מציגה את הגרסה המאופקת של הטירוף שלה, בתקופת השיער הארוך והאהבה המופרזת ליין אדום, עם שמלת צווארון הסירה הדרמטית וענק זהב לאלים. חפשו אותה במעברים של סופר יודה מחפשת יין זול של סגל להביא לאנשים לא רצויים.

סרסי לאניסטר  3 עונה_p

סרסי לאניסטר, עונה 7

אם תשאלו אותנו, אנחנו מעדיפים את השיער הקצר והמראה הצבאי-מלכותי של סרסי בעונה האחרונה. כמחווה לאביה עליו השלום, טאווין לאניסטר, סרסי מראה לכולם כמה שחור הולם את הנשמה שלה ואת כל החטאים שלה.

מכירים את הכסאות הקלועים ששמים בדרך כלל בחצר או על המרפסת? אז אם מסתכלים מקרוב, ניתן להבחין בדיטיילז השזורים על מעילה של סרסי – שתכלס מזכירים לנו את הגיהוט גן שיש במרפסת של ההורים בראשון. אווירה ביתית של הום סנטר, אם תרצו. אהבנו.

סרסילה_P game-of-thrones-season-6-cersei-2_P

סאנסה סטארק, עונה 5

אם יש דמות שבאמת עברה תלאות במשחקי הכס, זוהי סאנסה, האדמונית האהובה עלינו. כמובן שאנחנו מחכים לספר "הגברים הרעילים בחיי" בהוצאת דפוס ווינטרפל בו היא מביאה את סיפורם של הגברים הרבים והאיומים בחייה (לא כולל את טיריון המלאך שלנו). מאיפה להתחיל? ג'ופרי הנורא, רמזי בולטון המזוויע ופיטר באייליש (או אצבעון) שסירב להניח לה לנפשה עד הסוף המר. מתוקה, היית מרימה טלפון ליוסי סיאס והוא היה עוזר לך להתאפס על עצמך.

כאן בתמונה, כשהיא נסה כל עוד נפשה בה מרמזי המטורף, היא עושה לנו חשק לחורף עם השמלה האוקספורדית וסיכות הזהב המכונפות שהיא לובשת. נחכה לחיקוי הזול בפוראבר 21.

סאנסה סטארק עונה 5_P

ג'ון סנואו, עונה 7

מעבר לעיניי הפחם, קול הבס הענוג ועצבי הברזל, עמוק בתוך מר שלג טמונה פאשניסטה מתולתלת שיותר מהכל אוהבת ללבוש צווארוני מעיל מוגזמים. וולאק ג'ון אם היית חי בתקופתנו, יש מצב שהיית בלוגר אופנה שמזמינים אותו לשורה הראשונה של תצוגת קסטרו בקניון גינדי.

מעכשיו, כל פעם שנבקר באיקאה, נחשוב עליך ועל המעיל הנהדר שלך שיוצר משטיחים שנקנו אצל הענקית השבדית (חפש אותנו בסניף פלמחים). לקראת החורף המתקרב, ג'ון סנואו מלמד את כולנו איך להתלבש בסטייל. המארק רונסון של ווסטרוז רק תוודאו שאתם מסגלים לעצמכם את המבט המיוסר.

rs_1024x682-170808111916-rs_1024x682-170807160248-1024x682.game-of-thrones-kit-harington-lp.8717_P

c_rsrc_ddca24e2ef48558c0b501e99d9b823c3_P

c_rsrc_5ac58b4bb5a5345cb958bc2250bbb593_P

 

מירסלה באראת'יון, עונה 5

דורן עשתה למירסלה רק טוב. תשאלו מי שאתם רוצים. בין אם מדובר בלהירגע מהשטויות שהולכות במעלה מלך או למצוא את אהבת חייך המסוקסת תחת השמש ועצי הדקל – היה לה הכל. הבדים האווריריים והקלילים של דורן הולמים אותה בצורה יוצאת דופן, כמו למשל כאן למטה בתמונה הראשונה – בוורוד שזור פרחים רקומים. בלוק נוסף היא לבושה בשמלת זהב משובצת חרוזים, שנראית כמו אוצר של משכית ואהבנו מאוד.

אז נכון, הצמיד העבה קצת מזכיר תכשיטים של אישה משועממת מנווה צדק אבל העלמנו עין. כך או כך, אין פלא שהיא רצתה שדוד ג'יימי (אופסי, אני אבא שלך) לאניסטר יעזוב אותה לנפשה. שחרר אותה ולך חפש את החברים שלך בראשון. קונים באורבניקה. או בהודיז.

מרסלה לאניסטר עונה 5+_p