לזה לא ציפינו: גאפ מפגיזים עם פרסומת מושלמת בכיכובם של שר ופיוצ'ר

הפרסומת החדשה של ענקית הבייסיק "גאפ" העיפה אותנו מהכסא: צפו בזמרת האייקונית שר ובמפיק המוזיקלי הכי חם בסביבה פיוצ'ר נפגשים על המדרגות ושרים את הסלוגן של הפרסומת שהעיפה לנו את המוח

פיוצ'ר ושר בפרסומת החדשה של גאפ. צילום מסך
פיוצ'ר ושר בפרסומת החדשה של גאפ. צילום מסך
14 בספטמבר 2017

כמה אירונית העובדה שהפרסומת הכי מדהימה של העונה מגיעה דווקא מכיוונה של "גאפ", ענקית אופנת הבייסיק. בפרסומת למותג חדשה שאורכת 30 שניות בלבד, מככבים הזמרת האייקונית שר לצד המפיק הכי חם בסביבה פיוצ'ר.

הצמד חמד הנ"ל נראה יושב על מדרגות לבנות על רקע לבן, במעין גירסת מחווה לקליפ "Hotline Bling" של דרייק. הם שרים שיר בסיומו מגיע הסלוגן – "פוגשים אותך בדיוק בפער", קרי פוגשים אותך בדיוק בגאפ. כרגע הפרסומות מכה גלים ברשת ומפילה את כולם, עוד הוכחה לכך שגם בעידן בו נראה שהמציאו את הכל וחשבו על הכל – יש עדיין תקווה לרעיונות מקוריים וגאוניים.

יש לציין שפיוצ'ר עומד להגיע לישראל להופעה אחת באוקטובר ואילו שר זוכה לעדנה מחודשת, במיוחד כעת כשקים קרדשיאן החליטה שהיא האייקון האופנתי שלה ולאחרונה צולמה למגזין בכמה סטים בהשראתה. כולנו יודעים שקים היא בייסיק ושהיא צריכה ללמוד עוד הרבה בכדי להעז לכנות את שר אייקון האופנה שלה, אך כך או כך, אתם מוזמנים לצפות בפרסומת ולהתאהב.