לרגל יום הפיצה הבינלאומי: האקססוריז שיעשו לכם חג שמח

לרגל יום הפיצה הבינלאומי שחל מחר, ריכזנו עבורכם פריטים פיצתיים מרחבי הרשת שמומלץ ללבוש בעת אכילת המשולש הנכסף. את תגובתם של צבי הנינג'ה לא ניתן היה להשיג

8 בפברואר 2017

איך אפשר לחגוג את הפיצה, מזון העל שמהווה אבן דרך גסטרונומית בכל העולם? בדרך הקפיטליסטית כמובן – רכישת עוד ועוד מוצרי פיצה שבהחלט ישפרו את חווית האכילה שלכם. המילה "פיצה" במשמעות שאני מכירים היום הופיעה לראשונה בשפה האנגלית בשנת 1825. המאכל עצמו תועד בהיסטוריה בשנת 997. אגב, רוטב העגבניות הפך לחלק מהפיצה רק בשלב מאוחר יחסית, כשהעגבנייה הגיעה לאירופה בראשית המאה ה-16. במאה ה-18, הפיצה נחלה הצלחה כה רבה עד כי מלכת נאפולי, מריה קרולינה, ביקשה שיבנו תנור לבנים במטבחה כדי שהטבח שלה יוכל להכין פיצות עבורה ועבור אורחיה. אהבנו מאוד.

מאז הפיצה הפכה שלל תהפוכות – מאוכל של "עניים" לאוכל של "עשירים" ולהיפך, ואז הגיעה לאמריקה עם המהגרים האיטלקיים ואז הפכה למפלצת שמככבת בתפריט של אנשים מכל העולם. הג'אנק פוד האולטימטיבי, שעם חומרי גלם טריים ומשובחים מסוגל להפוך למאכל של אלים ותמיד בא בטוב אחרי לילה ארוך. ומי שלא מעוניין לאכול פיצה (הוא ככל הנראה מפגר), לפחות שיואיל בטובו ללבוש אותה. הנה כמה אופציות שימושיות עד מאוד לאוהבי הפיצה באשר הם. יום פיצה שמח!

 

כיסוי פיצתי לאייפון, לכן ולחברותיכן, 111 שקלים. לינק לרכישה

ביקיני משולשים לוהטים, 251 שקלים. לינק לרכישה

מטען לאייפון בצורת פיצה, 148 שקלים. לינק לרכישה

 

תלבושת חתולים הכרחית, 43 שקלים. לינק לרכישה

גרבי פיצה, 55 שקלים. לינק לרכישה

שרשרת פיצה זהובה, 98 שקלים. לינק לרכישה

שרשראות פיצה כסופות לכל החברים האובססיביים לפיצה שלכם, 39 שקלים. לינק לרכישה

עגילים פיצתיים, 49 שקלים. לינק לרכישה

עגילי פיצה_P

כדור שלג פיצתי וחברי, 60 שקלים. לינק לרכישה

חולצה לבנים פיצתיים. 83 שקלים. לינק לרכישה

סווטשירט למגזימנים מקצועיים. 232 שקלים. לינק לרכישה

סווטשירט למגזימים_P