ילדה סוכר: מעצבת הבגדים שהבינה מה חסר פה

מעצבת האופנה אליס דהן משיקה קו בגדים חדש, מתוק ומוקפד. קהל היעד: ילדות עד גיל 5

בגדי הילדות של המעצבת אליס דהן (צילום: יולי גורודינסקי)
בגדי הילדות של המעצבת אליס דהן (צילום: יולי גורודינסקי)
17 באפריל 2016

במרכז החנות הוותיקה שיין הוצבה לאחרונה קובייה חדשה ומקסימה במיוחד, שהמעצבת ובעלת הבוטיק אליס דהן הקדישה לטובת אוסף מצומצם, נקי ושמח של אופנה לקטנטנות. הודות לעמליה, בתה בת ה־4, החליטה דהן לקפוץ ראש אל תחום בגדי הילדים, וכעת היא משחררת מיני קולקציית ביכורים תחת המותג החדש Little Miss Alice המיועד לילדות עד גיל 5.

הקולקציה מורכבת משמלות, חצאיות, חולצות ומכנסונים, כולם עשויים כותנה המיובאת מיפן ומגובים בתליונים מתוקים שדהן יוצרת עם המעצבת הדר מקובקי. כמו במתחם הבגיר יותר בחנות, גם כאן מככבים פריטי יבוא מינימליסטיים ומוקפדים, בהם סריגים, מכנסי טייץ, גרבונים, גרביים, נעלי בלרינה ומגפוני עור מבית המותגים Sub ו־Petit Nord מדנמרק, Kidscase מהולנד ו־Bobo Coses מספרד.

"זה הקצה העליון של בגדי הילדים, שאינו יושב בהכרח על המשבצת היומיומית של בגדים לגן. זו נישה שחסרה פה", מסבירה דהן, ואף מודה שהארשת הילדותית השפיעה עליה מעבר למצופה: "לרוב לוקחים בגדים של מבוגרים ומקטינים אותם. אצלי קרה ההפך. העונה מצאתי את עצמי מקבלת השראה מכמה דגמים בקולקציה של הקטנות, למשל מכנסונים בגוון צהוב מטאלי שהבנתי כמה הם מקסימים רק לאחר שראיתי אותם בקטן. אני הרי מזוהה עם סגנון מונוכרומטי ורציני, ועכשיו  לפתע יש קצת יותר צבע והומור".

Little Miss Alice, בוטיק שיין, 115־325 ש"ח