לא עוצרת: מיילי סיירוס היא הפנים החדשות של מארק ג'ייקובס

הזמרת האמריקאית בת ה־21 תשמש כפרזנטורית החדשה של בית האופנה היוקרתי

כשמארק ג'ייקובס לא מציב במרכז הקמפיינים העונתיים שלו דוגמניות מובילות, הוא אוהב לבחור לתפקיד הפרזנטוריות "נערות בהפרעה": בשנת 2003 הייתה זו וינונה ריידר (דקותיים אחרי שנתפסה בהרגלי הקלפטומניות שלה) וב־2011 עמדה במרכז המודעות הלנה בונהם קרטר בשורה של פוזות מחורפנות. לכבוד עונת קיץ 2014 נבחרה אחת מהנערות הסוררות המדוברות ביותר של תעשיית הפופ העכשווית – מיילי סיירוס – שבחירות האופנה והפוזות השערורייתיות שלה הפכו בחודשים האחרונים למטעמים עבור כלי התקשורת ברחבי העולם.

[tmwinpost]

אבל ג'ייקובס לא בחר במיילי רק בגלל ההייפ: השניים מתחזקים מערכת יחסים חברית של שנים מאז שסיירוס פרצה לתודעה בגיל 16, כשהיא מרבה ללבוש שמלות בחתימת המעצב לאירועי שטיח אדום שמצריכים הופעה "לבושה יותר" מהבחירות הבעייתיות שהיא מפגינה במופעיה ואף כינתה את המעצב בעבר גורו האופנה הפרטי שלה. ג'ייקובס, מצידו, מגדיר את סיירוס כסוג של מוזה הודות לשילוב בין המתיקות שלה לרצון הבוער שיש בה לחצות גבולות אדומים. בקמפיין, עם זאת, היא נראית סולידית מהרגיל ואפילו מצוברחת, אולי הודות לאווירה הויקטוריאנית והקודרת שמשרה קולקציית הקיץ החדשה של המעצב, אחת מכהות הגוון והמחשבה שהוצגו העונה.

שימי על עצמך משהו, חומד (עכשיו יהיה לך יותר קל):

נקודה מעניינת נוספת היא שינוי בעמדת הצלם: לאחר שיתוף פעולה יוצא דופן באורכו בתעשייה פינה יורגן טלר את המקום מאחורי העדשה עבור דיווד סימס, חילוף שהוביל לתוצאה מלוטשת בהרבה מתמונות הקמפיין בעלות האיכויות הכמעט דוקומנטריות שהוצגו בעבר. למרות הליהוק המעניין קשה שלא להימלט מהתחושה שתיעוד בעדשתו הלא סלחנית של טלר היה מניב תוצאה מעניינת וחצופה בהרבה מזו שהתקבלה בסופו של דבר.